Marquis Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Skulle köra lite multiplayer med en polare igår, och drog ner spelet från Rockstars sida. Vi kunde hitta varandra i GTA2 Manager utan problem (vi satt brevid varandra) men sedan när vi startade spelet var det bara svart på min skärm, och när ja var hosten dog således också polarens spel, men när han hostade kunde han köra utan mig (varför han nu skulle vilja det helt ensam..). Jag kör med Vista och antar att det lär vara det som är problemet, eller är det något annat? Har testat att köra i kompabilitetsläge men utan framgång. Vore tacksam om någon kan hjälpa mig. EDIT: Glömde förstås det mest intressanta kanske, spelet fungerar nämligen som det ska i singleplayer.. Redigerad 31 oktober, 2007 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Jag vet med mig att MTA SA inte funkar på Vista. Jag antar att det är liknande problem med GTA2, som du säger. Vista har nog helt enkelt inte kompitabilitet med sånt än, fortfarande ett barn serru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Det kanske är att gripa efter halmstrån, men kan det hjälpa med DosBox? Eller finns ingen DOS-version av GTA2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts