Jump to content

Uppladdningsenkät - vad är viktigast?

SlewME
 Share

Filuppladdning - Beffo Upload (Läs tråden innan)  

64 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vet inte om det har tagits upp i den här tråden innan. Men jag skulle bli lycklig om man kunde få se hur stor del av filen man har laddat upp. Vilken metod man vill använda sig av spelar inte så stor roll.

Antingen skulle man kunna ha en procentmätare som går till 100% eller t.ex 563/1604kb

:teehee:

Alltså.. :naughty:

"Hur stor del av filen man laddat upp". Laddar du upp en fil så har du väl laddat upp 100% av den? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enkel uppladdning

Översikt över sina filer

Mappar för sina filer

Snygg design

Simpel design - inget avancerat. Enkelt, men snyggt.

Stort utbud av filändelser att ladda upp

Att kunna logga in

Bläddra bland användare

Söka bland användare

Annat alternativ - jag skriver vad...

Som RavenE så vill jag också se "klicka för att förstora, klicka igen för att förminska".

Sen det där med att kunna söka och bläddra mellan profiler. Det behöver inte vara nåt annat. Inget community, utan så som det är nu är perfekt. Men som sagt så en sökfunktion skulle vara fint.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Annat alternativ - jag skriver vad...

Som RavenE så vill jag också se "klicka för att förstora, klicka igen för att förminska".

Håller med.

Enkel uppladdning - Inget krångel.

Mappar för sina filer - Jag är ordningskåt. Tycker det är jättehärligt, speciellt om man laddat upp mycket bilder.

Thumbnails - Som Henki sa, smart och lätt.

Stort utbud av filändelser att ladda upp - Henki igen. :)

Simpel design - Tycker det är bra som det är nu. yes_645834_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Summerar. Här är det som står er användare närmast.

- Enkel uppladdning

- Översikt över sina filer

- Simpel design

- Thumbnails

- Filuppladdningsstorlek

- Stort utbud av filändelser att ladda upp

Kommer att ta vara på dessa önskemål och utveckla för att göra er nöjda. Är det något mer specifikt ni önskar på dessa punkter?

Filändelserna kommer att utökas, vissa för betalkontot och vissa för gratiskontot. Filuppladdningsstorleken är inte aktuell att ändras än så länge.

Designen, är den simpel som den är idag eller vill ni ha den mer simpel?

Kommer givetvis ta tillvara på enskilda individers röster också. Men dessa prioriteras först. Även minoriteten har rätt att tycka.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Summerar. Här är det som står er användare närmast.

- Enkel uppladdning

- Översikt över sina filer

- Simpel design

- Thumbnails

- Filuppladdningsstorlek

- Stort utbud av filändelser att ladda upp

Kommer att ta vara på dessa önskemål och utveckla för att göra er nöjda. Är det något mer specifikt ni önskar på dessa punkter?

Filändelserna kommer att utökas, vissa för betalkontot och vissa för gratiskontot. Filuppladdningsstorleken är inte aktuell att ändras än så länge.

Designen, är den simpel som den är idag eller vill ni ha den mer simpel?

Kommer givetvis ta tillvara på enskilda individers röster också. Men dessa prioriteras först. Även minoriteten har rätt att tycka.

Designen är perfekt som det är idag, imo. Men det jag stör mig lite på är menyn med inställningar. Den kunda gott få placeras nån annannstans, helst i form av en länk. Varför? Den används ju inte speciellt ofta. Uppladdningsrutan och senast inloggade får vara kvar där de finns nu.

Sedan kunde in- och utloggningen, slumpa användare och profil placeras under statisktiken (som jag nyss såg att du lagt till :wub:) På samma ställe kunde även reglerna och inställningarna placeras.

Nu kanske det är lite fel tråd men vi kunde ju ta våra åsikter här så, ja, det är vad jag tycker att skulle göra sidan vackrare än vad den är nu. (Därmed inte sagt att den är ful :wub:)

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

klaga lagom, han du inte läst om krashen? är väll mycket bärre att ha en halvbra hesida än ingen alls!

Sidan är för övrigt snabb för alla som har snabbare internet än 0.5 Mbit. Fungerar utmärkt för nästan alla. Finns dessutom ingen sida som är uppe 100%, ingen server heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sidan är för övrigt snabb för alla som har snabbare internet än 0.5 Mbit. Fungerar utmärkt för nästan alla. Finns dessutom ingen sida som är uppe 100%, ingen server heller.

Jag ser inget fel med sidan på det sättet :naughty: älskar att man inte behöver regga sig eller sånt för att kunna ladda upp. oftast måste man vänta X antal sekunder för att få ladda upp närm n är free member på de flesta upploading sidor. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor