burken12 Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) egentligen får bara dom so har 18 eller högre spela gta sa. själv är jag 33 år :mellow:sorry jag stava fel till såsorry jag stava fel till så Men vem tror du bryr sig. Redigerad 21 december, 2007 av burken12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Men vem tror bryr sig. Vem tror bryr sig... öhh.... VA!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) Vem tror bryr sig... öhh.... VA!? opps stav fel men jag tror nog du vet vad jag menar Redigerad 21 december, 2007 av burken12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 egentligen får bara dom so har 18 eller högre spela gta sa. själv är jag 33 år :mellow:sorry jag stava fel till såsorry jag stava fel till så Det är bara en rekommendation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Det är bara en rekommendation. Är det? För när jag skulle köpa Assasin's Creed bad de mig visa leg. 18-års gräns på det, liksom GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Är det? För när jag skulle köpa Assasin's Creed bad de mig visa leg. 18-års gräns på det, liksom GTA.Ja. Affärer kan ju dock själva välja vilka åldrar de vill sälja spelen till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Ja. Affärer kan ju dock själva välja vilka åldrar de vill sälja spelen till. Okey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Är det? För när jag skulle köpa Assasin's Creed bad de mig visa leg. 18-års gräns på det, liksom GTA. Köpte både LCS och VCS utan problem. Exempelvis lättöl, det får man enligt lag köpa i vilken ålder som helst men vissa affärer har en policy som inte tillåter det. Då min farsa frågade om VC fanns blev en som jobbade där irreterad och sa att dom inte skickar efter våldsamma spel som GTA. Han antog väl att en minderårig skulle spela det också! Det är olika i olika spelaffärer helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Köpte både LCS och VCS utan problem. Exempelvis lättöl, det får man enligt lag köpa i vilken ålder som helst men vissa affärer har en policy som inte tillåter det. Då min farsa frågade om VC fanns blev en som jobbade där irreterad och sa att dom inte skickar efter våldsamma spel som GTA. Han antog väl att en minderårig skulle spela det också! Det är olika i olika spelaffärer helt enkelt. det är 18 års åldersgräns på lätt öl enligt lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 det är 18 års åldersgräns på lätt öl enligt lag Nej? det är på lättöl inte på lätt öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 det är 18 års åldersgräns på lätt öl enligt lag Tung öl får man halsa om man klarar mer än 50 i bänken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 det är 18 års åldersgräns på lätt öl enligt lag Lättöl, eller öl klass I, är en svensk definition av öl som innebär att den innehåller maximalt 2,25 volymprocent alkohol (med tidigare måttsystem 1,8 viktprocent). Inköp av lättöl är inte belagt med någon åldersgräns eller alkoholskatt, eftersom lättöl räknas som alkoholfri eller lättdryck. Många butiker har dock som policy att inte sälja lättöl till minderåriga, trots att det är tillåtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Seriöst, det borde väl även du fatta att man inte kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Tobbe- Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) Titta på bilden och ta till er budskapet, Snorungar http://img248.imageshack.us/img248/7164/arguingoverinternethx0.jpg Redigerad 23 december, 2007 av -Tobbe- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts