NickeF Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Min grabb undrar: 1. Hur viftar man med händerna i GTA SA? 2. Hur ger man bort dricka i GTA SA? 3. Hur gör man en gimme five i GTA SA? 4. Hur fuskar man fram en gubbe i GTA SA? Tacksam för svar på något av ovanstående.... // Nicke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 1. menar du slåss annars går det inte mera. 2. man kan inte 3. man kan inte 4. Det kan man inte heller. Dude du måste lära din son att allt inte är möjligt det är BARA ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BackstreetBoysFan Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Min grabb undrar: 1. Hur viftar man med händerna i GTA SA? 2. Hur ger man bort dricka i GTA SA? 3. Hur gör man en gimme five i GTA SA? 4. Hur fuskar man fram en gubbe i GTA SA? Tacksam för svar på något av ovanstående.... // Nicke 1. Tönt. 2.Tönt. 3.Tönt. 4.Tönt. 5.Tönt. Hur gammal är du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hammarlind Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 1. Tönt. 2.Tönt. 3.Tönt. 4.Tönt. 5.Tönt. Hur gammal är du egentligen? Om du läser står det faktiskt att det är hans grabb som undrar. Skulle tippa på att han som frågar är mellan 30 och 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BackstreetBoysFan Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Om du läser står det faktiskt att det är hans grabb som undrar. Skulle tippa på att han som frågar är mellan 30 och 35 Va töntigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Va töntigt. Skriv inte i tråden om du inte har något att tillföra. Hans son är tydligen åtta år, dvs mycket äldre än dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Va töntigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BackstreetBoysFan Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Inte roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Men gå och dö BackstreetBoy fjolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BackstreetBoysFan Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Men gå och dö BackstreetBoy fjolla And not me either. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 And not me either. http://t5.imagechef.com/ic/imgout/samp695e0500298e4554.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BackstreetBoysFan Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Men gå och dö BackstreetBoy fjolla http://t5.imagechef.com/ic/imgout/samp695e0500298e4554.jpg Things you dont joke about. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Things you dont joke about. Du verkar gilla gudfadern och scarface.. och vara kär i backstreets gruppen sådär ja nu vet alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BackstreetBoysFan Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Du verkar gilla gudfadern och scarface.. och vara kär i backstreets gruppen sådär ja nu vet alla Bad joke mang, bad joke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Men nu spammar vi inte mer. Tror vi alla har kommit fram till att grabben är utvecklingsförstörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BackstreetBoysFan Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Men nu spammar vi inte mer. Tror vi alla har kommit fram till att grabben är utvecklingsförstörd. sista bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NickeF Skrivet 31 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 1. menar du slåss annars går det inte mera. 2. man kan inte 3. man kan inte 4. Det kan man inte heller. Dude du måste lära din son att allt inte är möjligt det är BARA ett spel Tack för svaret, ska vidarebefordra till honom. Ja, han tror att i princip allt är möjligt, och det kan vara lite jobbigt ibland... // Nicke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAmanen Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 egentligen får bara dom so har 18 eller högre spela gta sa. själv är jag 33 år :mellow:sorry jag stava fel till såsorry jag stava fel till så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 egentligen får bara dom so har 18 eller högre spela gta sa. själv är jag 33 år :mellow:sorry jag stava fel till såsorry jag stava fel till så Fan, orka dra upp alla gamla trådar om du inte har något att tillföra och då menar jag inte bara denna tråd.... Du är INTE 33... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) egentligen får bara dom so har 18 eller högre spela gta sa. själv är jag 33 år :mellow:sorry jag stava fel till såsorry jag stava fel till så DAGENS JÄVLA GARV! Roligaste inlägget jag läst på mycket, mycket lång tid! Nej, du är INTE 33 år. Om så är fallet så borde du uppsöka läkare snarast möjligt - samt gå om hela grundskolan - i alla fall Svenska-kurserna! egentligen får bara dom so har 18 eller högre spela gta sa. Vilken tur att jag har 18 då, så att jag får spela! sorry jag stava fel till såsorry jag stava fel till så Sorry, missförstå mig rätt, men det där var JÄVLIGT underhållande! Redigerad 19 december, 2007 av Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts