kobbe Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 varje gång jag startar datorn så kommer denna ruta upp: note: Det finns ett virus som heter isass men den som saknas heter LSASS kan inte komma fram till vad den ska göra, när man söker på google så kommer det bara upp en massa träffa om viruset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) varje gång jag startar datorn så kommer denna ruta upp: *BILD* note: Det finns ett virus som heter isass men den som saknas heter LSASS kan inte komma fram till vad den ska göra, när man söker på google så kommer det bara upp en massa träffa om viruset Oh oh... Jag kan jag kan::: Klick Men hur man gör i ditt fall vet jag inte.. Redigerad 30 oktober, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Oh oh... Jag kan jag kan::: Klick Men hur man gör i ditt fall vet jag inte.. Dendära har jag redan kolla på blev inge smartare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Dendära har jag redan kolla på blev inge smartare Men den stora frågan är ju. Är det viruset eller Windows filen? Har du kollat om filen ligger i den sökvägen som meddelandet referar till? Och om den inte finns där: Kan man kopiera den filen från en annan datorn till din? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Testa att ladda upp filen hos VirusTotal eller Jotti's malware scan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) hittar inga filer i mappen. har kryssat bort/ i följande alternativ i visning av mappar: * visa dolda filer och mappar * Dölj skyydde operativsystemfiler * Visa innehållet i systemmappar Hittar en lsass i windows/system32 ska kolle dom filerna med hemsidorna du skickade Edit: hemsidorna hittade inget Redigerad 31 oktober, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts