SilentViper Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Är det nån som spelar detta fortförande? Ja tog precis fram det från min låda där ja har mina andra spel och tänkte lägga in det. Så ja undrar är det folk som spelar detta fortförande så om ni vill lira. Ja har Soldier Of Fortune II Gold Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Är det nån som spelar detta fortförande? Ja tog precis fram det från min låda där ja har mina andra spel och tänkte lägga in det. Så ja undrar är det folk som spelar detta fortförande så om ni vill lira. Ja har Soldier Of Fortune II Gold Edition. Har det: Ja (Nåt guld version, troligen samma) Spelat det och förstått nåt: Nej Är tyvärr inte hemma. Men kanske i helgen man skulle ta ett lir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Har det: Ja (Nåt guld version, troligen samma) Spelat det och förstått nåt: Nej Är tyvärr inte hemma. Men kanske i helgen man skulle ta ett lir? I helgen skulle passa mig. Om det inte blir problem det är så att vi ska ha fotbolls träning vi i skolan för vi ska till Fotbolls SM. Och ja har inte fått nåt svar om ja få åka med eller inte. Om ja ska åka med så måste ja åka till skolan och vara med och träna. Dock så vet ja inte hur länge vi ska träna. Men i mot kvällen iaf skulle passa mig och det beror på om de ringer från skolan. Kanske måste uppdatera spelet också. För ja vet att några har fått svar. Men ja vet inte om de har ringt eftersom vår tele har varit lite upptagen igår. Redigerad 30 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 I helgen skulle passa mig. Om det inte blir problem det är så att vi ska ha fotbolls träning vi i skolan för vi ska till Fotbolls SM. Och ja har inte fått nåt svar om ja få åka med eller inte. Om ja ska åka med så måste ja åka till skolan och vara med och träna. Dock så vet ja inte hur länge vi ska träna. Men i mot kvällen iaf skulle passa mig och det beror på om de ringer från skolan. Kanske måste uppdatera spelet också. För ja vet att några har fått svar. Men ja vet inte om de har ringt eftersom vår tele har varit lite upptagen igår. Sure, Det enda som skyulle störa mig är om jag måste hjälpa nån att flytta (inom familjen). men det tror jag sker på fredag. och lördag är en ledig dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Ok. Men för mig spelare inge roll. Vi ska iaf åka i helgen till kyrkogården som vi gör varje gång på Alla helgons dag. För vi ska tända ljus till Farmor och farfar pappas föräldrar sen ska vi tända ljus för mammas mormor och morfar. Och sen till en kompis som dog förra året. Fast det brukar bli nångång på kvällen runt 20.00 eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Ägde online innan. Dock ganska svårt att hitta kul servrar, nästan alla kör med bottar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Ägde online innan. Dock ganska svårt att hitta kul servrar, nästan alla kör med bottar. Håller med. @Agent47: Jag har det ligger någonstans, kan leta fram det sen, så kan vi lira någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Håller med. @Agent47: Jag har det ligger någonstans, kan leta fram det sen, så kan vi lira någon gång. Sure när vill du lira säg till @Kaller hm ja har inte märkt botar förut när ja har kört på servers. Redigerad 31 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Åh vad detta spelet ägde på sin tid. Då man inte ens var tonåring satt man och sköt loss lemmar och huvuden så blodet sprutade . Längtar faktiskt efter Soldier of Fortune: Payback, ett budgetspel i och för sig men det har rätt bra grafik och lemmar att skjuta bort är alltid roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Ok. Men för mig spelare inge roll. Vi ska iaf åka i helgen till kyrkogården som vi gör varje gång på Alla helgons dag. För vi ska tända ljus till Farmor och farfar pappas föräldrar sen ska vi tända ljus för mammas mormor och morfar. Och sen till en kompis som dog förra året. Fast det brukar bli nångång på kvällen runt 20.00 eller senare. Ta det där i vardagssnack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts