Jump to content

Soldier Of Fortune II

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Är det nån som spelar detta fortförande? Ja tog precis fram det från min låda där ja har mina andra spel och tänkte lägga in det. Så ja undrar är det folk som spelar detta fortförande så om ni vill lira. Ja har

Soldier Of Fortune II Gold Edition.

Har det: Ja (Nåt guld version, troligen samma)

Spelat det och förstått nåt: Nej :whistling:

Är tyvärr inte hemma. Men kanske i helgen man skulle ta ett lir?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har det: Ja (Nåt guld version, troligen samma)

Spelat det och förstått nåt: Nej :whistling:

Är tyvärr inte hemma. Men kanske i helgen man skulle ta ett lir?

I helgen skulle passa mig. Om det inte blir problem det är så att vi ska ha fotbolls träning vi i skolan för vi ska till Fotbolls SM. Och ja har inte fått nåt svar om ja få åka med eller inte. Om ja ska åka med så måste ja åka till skolan och vara med och träna. Dock så vet ja inte hur länge vi ska träna. Men i mot kvällen iaf skulle passa mig och det beror på om de ringer från skolan. Kanske måste uppdatera spelet också. För ja vet att några har fått svar. Men ja vet inte om de har ringt eftersom vår tele har varit lite upptagen igår.

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I helgen skulle passa mig. Om det inte blir problem det är så att vi ska ha fotbolls träning vi i skolan för vi ska till Fotbolls SM. Och ja har inte fått nåt svar om ja få åka med eller inte. Om ja ska åka med så måste ja åka till skolan och vara med och träna. Dock så vet ja inte hur länge vi ska träna. Men i mot kvällen iaf skulle passa mig och det beror på om de ringer från skolan. Kanske måste uppdatera spelet också. För ja vet att några har fått svar. Men ja vet inte om de har ringt eftersom vår tele har varit lite upptagen igår.

Sure, Det enda som skyulle störa mig är om jag måste hjälpa nån att flytta (inom familjen). men det tror jag sker på fredag. och lördag är en ledig dag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok. Men för mig spelare inge roll. Vi ska iaf åka i helgen till kyrkogården som vi gör varje gång på Alla helgons dag. För vi ska tända ljus till Farmor och farfar pappas föräldrar sen ska vi tända ljus för mammas mormor och morfar. Och sen till en kompis som dog förra året. Fast det brukar bli nångång på kvällen runt 20.00 eller senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok. Men för mig spelare inge roll. Vi ska iaf åka i helgen till kyrkogården som vi gör varje gång på Alla helgons dag. För vi ska tända ljus till Farmor och farfar pappas föräldrar sen ska vi tända ljus för mammas mormor och morfar. Och sen till en kompis som dog förra året. Fast det brukar bli nångång på kvällen runt 20.00 eller senare.

Ta det där i vardagssnack :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor