ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Killer 7 När Garcian får reda på sitt onda jag, och att han måste döda den ultimata Heaven Smile'n Ni som inte spelat det förstår nog inte =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Grim Fandango när Manny och Meche tar farväl av Glottis för att ta tåget ner i The Ninth underworld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 *host* KotOR 1 när Revan först besegrar The Sith och förstör The StarForge, bara för att sedan lämna hela sitt party, och BASTILA ( ), för att sticka till Unknown Regions... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Mafia. när först paulie dör, sen sam, sen tommy Håller med Tycker förövrigt att Mafia var det bästa spelet jag någonsin spelat. Redigerad 31 oktober, 2007 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 När Tommy dör i mafia Tack som fan för att du spoilar sämst i världen. Bra att du börjar med att spoila hela texten. Inte nog med det, du börjar med att spoila vad som händer och sedan vilket spel det är. Nu är Mafia förstört för mig. Bravo, verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Tack som fan för att du spoilar sämst i världen. Bra att du börjar med att spoila hela texten. Inte nog med det, du börjar med att spoila vad som händer och sedan vilket spel det är. Nu är Mafia förstört för mig. Bravo, verkligen. Me hur skka han väta du behöv juu int lässsa om du int vil blii spoizlad :D :D T: Medal of Honor: Airborne, det var när eftertexterna kom som jag insåg att jag slösat tid på ren skit. Det var sorgligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Jag tycker det sorligaste slutet är i Half-Life 2 Episode 2 när man samlas med Alyx och Eli i slutet och allt är bra och man tänker vad skönt att man klarade ut spelet... Men då PANG! så smäller väggarna i hopp och Advisors kommer in i rummet och trycker upp Alyx och Gordon mot väggen och Eli ligger där på backen och säger "I love you, Alyx" och alyx skriker där bara "DAD, DAD, DAD, NO DAD" Sen dör Eli loch Alyx springer fram till Eli och hon säger " DAD, I love you dad." FYFAN vad jag grät efter det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Me hur skka han väta du behöv juu int lässsa om du int vil blii spoizlad Det handlar inte om att veta eller inte, det handlar om inteligens. Redigerad 31 oktober, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Tack som fan för att du spoilar sämst i världen. Bra att du börjar med att spoila hela texten. Inte nog med det, du börjar med att spoila vad som händer och sedan vilket spel det är. Nu är Mafia förstört för mig. Bravo, verkligen. För en gångs skull håller jag med dig. Fan också. Jag som precis skaffat Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Ni behöver inte läsa spoilern erat fel om ni inte kan låta bli att läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Ni behöver inte läsa spoilern erat fel om ni inte kan låta bli att läsa Men samtidigt så skall du skriva vilket spel det rör sig om. t.ex: Tetris; när ett gult block dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Ni behöver inte läsa spoilern erat fel om ni inte kan låta bli att läsa Eller hur, vi kan väl lika gärna trycka här så vi kan skita i allt vad du skriver om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Metal Gear Solid 3: Snake Eater Ett av de bästa och längsta sluten någonsin. EVA berättar hur The Boss enbart utfört sitt uppdrag och följt sina order, allt för hennes hemland. Snake tar emot utmärkelsen 'Big Boss', och går snabbt ut ur rummet. Han går sedan till en anonym soldats gravsten och lägger ner The Boss's Patriot och en bukett blommor och gör sedan honnör till fantastisk vacker samt sorglig musik och fäller en tår. Fantastiskt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Typ spelslut. Hela börjar mitt i spelet, och i slutet så händer det hela Guild Wars : Prophecies Mitt i spelet ska man hjälpa Prince rurik att evakuera folk från en by som håller på att bli anfallen av monster, ett boss monster lyckas fälla ner ett träd på prince rurik, och därefter dödar honom. I slutet av spelet får man möta Prince Rurik igen som en slav för Khilbron (mannen som hela profetian är baserad på) och efter man har slagits mot rurik ett tag så ber han att döda honom så han slipper följa kommandon från den onda sidan nå mer. Älskvärt slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Metal Gear Solid 1How can you not love it? När Merryl dör och Snake håller henne i sina armar. Synd på den bristande ps1 grafiken där. Solid Snake: There are no heroes in war. The only heroes I know are either dead or in prison. One or the other. Meryl Silverburgh: But Snake, you're a hero, aren't you? Solid Snake: I'm just a man who's good at what he does: Killing. - Metal Gear Solid 2Alla citat är så klockrena och perfekta, hela "you need to find your own purpose" diskussionen i slutet gör att man vill gråta. Solidus Snake: Jack, my son, my brothers and I are called "monsters," replicas of evil genes. You are different; one-of-a-kind, but still a monster. We must decide now which monstrosity will have the privledge of survival. Oh, and by the way Jack, I was the one who killed your parents. Solidus Snake: I claimed you for my own and raised you as a soldier in the army of the Devil. I am your foster-father and your worst enemy! Raiden: Why? Solidus Snake: Because I needed to know if we were really someone else's creation. We're repeating history here, Jack; Liquid and Solid hunted down Big Boss trying to sever the tie that bound them to him. Unless you kill me and face your past, Jack, you will never escape. You'll stay in the endless loop: your own double helix. - Metal Gear Solid 3Ugha, bästa slutet på länge! När Big Boss dör, hela meningen med spelet faller till rätta och allt hon säger låter så rätt. Och alla rosenblad som regnar ner runt dom gör inte saken sämre. Usch vad jag grinade! Naked Snake: Boss, why are you doing this? The Boss: Why? To make the world one again. The world used to be whole. But with the end of the Second World War, the Philosophers began to fight amongst themselves and the world was torn apart. The Cobras, my comrades who trained and fought alongside me, were torn apart as well. The foibles of politics and the march of time can turn friends into enemies just as easily as the wind changes. Ridiculous, isn't it? Yesterday's ally becomes today's opposition. And this Cold War? Think back... When I was leading the Cobras, America and Russia were fighting together. Now consider whether America and Russia will still be enemies in the 21st century. Somehow, I doubt it. - Halo 3Jäjä, när man först trott att MC dog och talet generalen höll på kullen. Underbart... Sen när MC visade sig vara vid liv och frös ner sig själv i väntan. <3 General: I can't forgive you, for what you'r kind did to mine, but you have my thanks. Thanks for standing by him to the end. General: I can't believe he's dead. Arbiter: We're it so easy. Dåligt MGS nörd jag är då. Men det är fan värt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Super Mario när man hoppar på den där flaggan, tänk om den skadar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Super Mario när man hoppar på den där flaggan, tänk om den skadar sig. Lol... Jag tänkte mer på mario som får en sådan smäll mitt på kulorna när han träffar flagstången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Det är sorgligt i slutet på Guitar Hero II när man precis har spelat skitlåten Free Bird och blir hämtad av ett rymdskepp och sedan bildar stjärnorna orden "LIVE AND LET ROCK". -Aha! En jordbo som spelar en Lynyrd Skynyrd-låt frivilligt måste vara helt hjärnlös, han blir en perfekt soldat i vår framtida invasion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Metal Gear Solid 3: Snake Eater Ett av de bästa och längsta sluten någonsin. EVA berättar hur The Boss enbart utfört sitt uppdrag och följt sina order, allt för hennes hemland. Snake tar emot utmärkelsen 'Big Boss', och går snabbt ut ur rummet. Han går sedan till en anonym soldats gravsten och lägger ner The Boss's Patriot och en bukett blommor och gör sedan honnör till fantastisk vacker samt sorglig musik och fäller en tår. Fantastiskt slut. Min Vote! Eller hur, vi kan väl lika gärna trycka här så vi kan skita i allt vad du skriver om. Du behöver ju inte överdriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Metal Gear Solid 3: Snake Eater Ett av de bästa och längsta sluten någonsin. EVA berättar hur The Boss enbart utfört sitt uppdrag och följt sina order, allt för hennes hemland. Snake tar emot utmärkelsen 'Big Boss', och går snabbt ut ur rummet. Han går sedan till en anonym soldats gravsten och lägger ner The Boss's Patriot och en bukett blommor och gör sedan honnör till fantastisk vacker samt sorglig musik och fäller en tår. Fantastiskt slut. W0rd.. gets me every time! Tänkte faktist skriva det som min personliga favoritslut men eftersom du redan gjort det so why bother. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts