50 cent Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Jaa,vilket spelslut tycker ni är sorgligast? Eller inte bara slut, överhuvudtaget,någon sorglig händelse eller så. Kom iåg att avända SPOILER TAGS! Kommer inte på någon direkt nu, men Halo 3. Så sorgligt när MC stänger in sig i cryo-tuben.Fällde nästan en tår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Mafia. när först paulie dör, sen sam, sen tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Mafia. när först paulie dör, sen sam, sen tommy W0rd on that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Man ville typ gråta när man spelat klart MGS1 Redigerad 30 oktober, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Portal , Jag ville aldrig döda datorn, även fast hon försökte grilla en levande i en ugn så var det ändå hon som gav spelaren sin "companion cube" : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Måste hålla med om trådskaparens svar: 1. Halo 3 "Wake me when you need me." Även det att Miranda.K och Sgt.Johnsson dör gör ju storyn bara sorligare. Han krigade i nästan i ett helt krig ensamm, ingen stark hjälp av marinsen. Och han förlorar sina "nya" men bästa vänner. Han förlorar sin bästa kamrat någonsin. Crotana. Hittar henne nedbruten. Och han stoppar Flood. Vad var hans pris. Inte var det en fin stuga bland bergen med bra utsikt. Utan en Cryo-tub. Efter allt slit. Han hoppar in i den som om det vore vanligt. "A true hero, John 117 petty officer Master Chief" Bra men sorlig story Bungie. Mycket stark TYVÄRR tycker jag att creds i Halo 2 var bättre gjorda. Nåt med musiken.... 2. Portal (Jag vet, udda) Okänd människa rymmer från en galen dators test labb. Precis då man förstör datorn så kastas man ut och dör i friheten 3. ****** BTW: Tror det redan finns en sådan här tråd. Eller så var det "Det bästaspel slutet".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Är jävligt sorgligt i slutet på Grand Theft Auto: Vice City Stories . Iaf det näst sista uppdraget - då Louise dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) MAFIA! När Tommy dör i mafia Redigerad 31 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Är jävligt sorgligt i slutet på Grand Theft Auto: Vice City Stories . Iaf det näst sista uppdraget - då Louise dör. Horan? Låg inte hon med någon annan? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 När min Night Elf dog för första gången utanför Auberdine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Horan? Låg inte hon med någon annan? ^^ Nej... Inte så vitt jag vet... Vic var ju kär i henne, som tydligt märktes en bit in i spelet. Jag har inte för mig hon var otrogen mot honom. Och sedan var dom inte riktigt ihop... Så då kan hon ju inte riktigt vara otrogen heller, så Vic var inte så ledsen för det. Så förstod jag det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Men.. Ni kan ju inte censurera spelet ni tänker berätta om, då kommer ju ingen vilja läsa censuren så sitter alla bara och skickar in massa censurer som ingen läser. Gör som de gjorde i början skriv ut spelet sedan berättar ni om det sorgliga. Själv kan jag inga sorgliga händelser eller slut i något spel. Spelar mest MMO och då är det inte jättemycket handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Men.. Ni kan ju inte censurera spelet ni tänker berätta om, då kommer ju ingen vilja läsa censuren så sitter alla bara och skickar in massa censurer som ingen läser. Gör som de gjorde i början skriv ut spelet sedan berättar ni om det sorgliga. Själv kan jag inga sorgliga händelser eller slut i något spel. Spelar mest MMO och då är det inte jättemycket handling. Det kanske är sant, men jag tänkte... Om man håller på att spela spelet, och så läser man att det är någonting sorgligt i det. Kanske inte är så kul då direkt. Men det blir ju ändå konstigt, såklart. Om man spoilertaggar alla spelnamn, då blir man ju tvungen att läsa iaf. Ja jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 När min Night Elf dog för första gången utanför Auberdine Lider med dig kompis! Tog mig inte ens ut ur Deathknell innan min Undead Warrior dog första gången ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Nej... Inte så vitt jag vet... Vic var ju kär i henne , som tydligt märktes en bit in i spelet. Jag har inte för mig hon var otrogen mot honom. Och sedan var dom inte riktigt ihop... Så då kan hon ju inte riktigt vara otrogen heller, så Vic var inte så ledsen för det. Så förstod jag det iaf. Aah. Det var hon som inte låg med en... Det var det som var. Hon fick vad hon förtjäna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Slutet på Final Fantasy X. När Yuna ska springa fram och hålla om Tidus men bara springer igenom honom. Hela slutet är riktigt sorgligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Slutet på Final Fantasy X. När Yuna ska springa fram och hålla om Tidus men bara springer igenom honom. Hela slutet är riktigt sorgligt... MEN DU KAN JU INTE AVSLÖJA ATT YUNA ÖVERLEVER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) När min Night Elf dog för första gången utanför Auberdine Haha, Jag var så jävla förbannad när jag lyckats trassla mig in i grottan som man har ~lvl 13quest i och dog, sen kunde jag inte spawna för att det hela tiden kom något monster och dödade mig Men jag tycker nog, som många andra Mafia. Sen måste jag ju bara tillägga att "mitt" slut i SRO var sorgligt Heaven blev skitkonstiga och splittrades och blev rivaler (noes!), Kaminari blev fientliga (fan ta junkei), BiA försvann (RIP sPuR ). Typ alla jag spelade med slutade spela (bla. Huang_Rong ). Många jag kände blev hackade. @Foo Snygg spoilertag där Redigerad 30 oktober, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 MEN DU KAN JU INTE AVSLÖJA ATT YUNA ÖVERLEVER Öh, det gjorde väl isf du nu. Tänk om hon dör senare i slutet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Mafia hade ett riktigt sorgligt slut, speciellt första gången man klarade ut det. Redigerad 30 oktober, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts