Jump to content

Sorgligaste spelslut?

50 cent
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Måste hålla med om trådskaparens svar:

1. Halo 3

"Wake me when you need me."

:D Även det att Miranda.K och Sgt.Johnsson dör gör ju storyn bara sorligare. Han krigade i nästan i ett helt krig ensamm, ingen stark hjälp av marinsen. Och han förlorar sina "nya" men bästa vänner. Han förlorar sin bästa kamrat någonsin. Crotana. Hittar henne nedbruten.

Och han stoppar Flood. Vad var hans pris. Inte var det en fin stuga bland bergen med bra utsikt. Utan en Cryo-tub. Efter allt slit. Han hoppar in i den som om det vore vanligt.

"A true hero, John 117 petty officer Master Chief"

Bra men sorlig story Bungie. Mycket stark

TYVÄRR tycker jag att creds i Halo 2 var bättre gjorda. Nåt med musiken....

2. Portal (Jag vet, udda) :wub:

Okänd människa rymmer från en galen dators test labb. Precis då man förstör datorn så kastas man ut och dör i friheten

3. ****** :)

BTW: Tror det redan finns en sådan här tråd. Eller så var det "Det bästaspel slutet".. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Horan? Låg inte hon med någon annan? ^^

Nej... Inte så vitt jag vet...

Vic var ju kär i henne

, som tydligt märktes en bit in i spelet.

Jag har inte för mig hon var otrogen mot honom. Och sedan var dom inte riktigt ihop... Så då kan hon ju inte riktigt vara otrogen heller, så Vic var inte så ledsen för det.

Så förstod jag det iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men.. Ni kan ju inte censurera spelet ni tänker berätta om, då kommer ju ingen vilja läsa censuren så sitter alla bara och skickar in massa censurer som ingen läser. Gör som de gjorde i början skriv ut spelet sedan berättar ni om det sorgliga.

Själv kan jag inga sorgliga händelser eller slut i något spel. Spelar mest MMO och då är det inte jättemycket handling.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men.. Ni kan ju inte censurera spelet ni tänker berätta om, då kommer ju ingen vilja läsa censuren så sitter alla bara och skickar in massa censurer som ingen läser. Gör som de gjorde i början skriv ut spelet sedan berättar ni om det sorgliga.

Själv kan jag inga sorgliga händelser eller slut i något spel. Spelar mest MMO och då är det inte jättemycket handling.

Det kanske är sant, men jag tänkte...

Om man håller på att spela spelet, och så läser man att det är någonting sorgligt i det. :whistling: Kanske inte är så kul då direkt.

Men det blir ju ändå konstigt, såklart. Om man spoilertaggar alla spelnamn, då blir man ju tvungen att läsa iaf. Ja jag vet inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej... Inte så vitt jag vet...

Vic var ju kär i henne

, som tydligt märktes en bit in i spelet.

Jag har inte för mig hon var otrogen mot honom. Och sedan var dom inte riktigt ihop... Så då kan hon ju inte riktigt vara otrogen heller, så Vic var inte så ledsen för det.

Så förstod jag det iaf.

Aah. Det var hon som inte låg med en... Det var det som var. Hon fick vad hon förtjäna

:whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När

min Night Elf dog för första gången utanför Auberdine

:whistling:

Haha,

Jag var så jävla förbannad när jag lyckats trassla mig in i grottan som man har ~lvl 13quest i och dog, sen kunde jag inte spawna för att det hela tiden kom något monster och dödade mig

:)

Men jag tycker nog, som många andra Mafia.

Sen måste jag ju bara tillägga att "mitt" slut i SRO var sorgligt :D

Heaven blev skitkonstiga och splittrades och blev rivaler (noes!), Kaminari blev fientliga (fan ta junkei), BiA försvann (RIP sPuR :wub: ). Typ alla jag spelade med slutade spela (bla. Huang_Rong :) ). Många jag kände blev hackade.

@Foo

Snygg spoilertag där :D

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor