Jump to content

Problem med "J" på mitt tangentbord

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Nu vet ja inte vad detta problem är när ja spelar spel och ska ingame chatta ja kan inte skriva J varken stora eller lilla. Samma sak när ja ska installera spel och ja ska använda J funkar inte heller. Men om ja typ fäller ner spel då funkar J om ja öppnar Anteckningar då funkar J också när man ska installera. Hur fixar ja detta problem när det händer bara vid installation och speladet? För varje gång ja ska använda J så måste ja öppna anteckningarna eller nåt annat och skriva j och sen kopiera det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vet ja inte vad detta problem är när ja spelar spel och ska ingame chatta ja kan inte skriva J varken stora eller lilla. Samma sak när ja ska installera spel och ja ska använda J funkar inte heller. Men om ja typ fäller ner spel då funkar J om ja öppnar Anteckningar då funkar J också när man ska installera. Hur fixar ja detta problem när det händer bara vid installation och speladet? För varje gång ja ska använda J så måste ja öppna anteckningarna eller nåt annat och skriva j och sen kopiera det.

Hur snalen kan du ha pajat j knappen i spel pöjk? :D

Är det några speciella spel. Så som Source spel enbart eller?

Eller har dessa program/spel NÅT gemensamt. För om det funkar i anteckingar men inte i spelet så verkar det inte vara OS:et? :whistling:

Eller gör jag en fel diagnos nu? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste säga att det var onödigt av dig Raven, tillförde inte tråden något och att vara elak hjälper inte någon.

On-T: Förövrigt så vet jag inte riktigt hur man fixar detta problemet. Det hände mig ett flertal gånger fast med S-knappen. Bytte tangentbord och sen dess har det inte hänt. Testa att använda något gammalt tangentbord du har där hemma och se om det fortfarande uppstår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur snalen kan du ha pajat j knappen i spel pöjk? :wub:

Är det några speciella spel. Så som Source spel enbart eller?

Eller har dessa program/spel NÅT gemensamt. För om det funkar i anteckingar men inte i spelet så verkar det inte vara OS:et? :whistling:

Eller gör jag en fel diagnos nu? :)

Haha Alle vet inte hur det har hänt :D

Hm det händer iaf när ja spelar Need For speed Carbon. Och när ja ska ingame chatta då funkar inte j. Samma ska hände när ja skulle lägga in Crysis demot kunnde inte använda j knappen. Ska testa med Source om det blir samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor