SilentViper Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Nu vet ja inte vad detta problem är när ja spelar spel och ska ingame chatta ja kan inte skriva J varken stora eller lilla. Samma sak när ja ska installera spel och ja ska använda J funkar inte heller. Men om ja typ fäller ner spel då funkar J om ja öppnar Anteckningar då funkar J också när man ska installera. Hur fixar ja detta problem när det händer bara vid installation och speladet? För varje gång ja ska använda J så måste ja öppna anteckningarna eller nåt annat och skriva j och sen kopiera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Ha anteckningar öppet hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Ha anteckningar öppet hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Tack för era oserösa svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Tack för era oseriösa svar Ingen fara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Nu vet ja inte vad detta problem är när ja spelar spel och ska ingame chatta ja kan inte skriva J varken stora eller lilla. Samma sak när ja ska installera spel och ja ska använda J funkar inte heller. Men om ja typ fäller ner spel då funkar J om ja öppnar Anteckningar då funkar J också när man ska installera. Hur fixar ja detta problem när det händer bara vid installation och speladet? För varje gång ja ska använda J så måste ja öppna anteckningarna eller nåt annat och skriva j och sen kopiera det. Hur snalen kan du ha pajat j knappen i spel pöjk? Är det några speciella spel. Så som Source spel enbart eller? Eller har dessa program/spel NÅT gemensamt. För om det funkar i anteckingar men inte i spelet så verkar det inte vara OS:et? Eller gör jag en fel diagnos nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Måste säga att det var onödigt av dig Raven, tillförde inte tråden något och att vara elak hjälper inte någon. On-T: Förövrigt så vet jag inte riktigt hur man fixar detta problemet. Det hände mig ett flertal gånger fast med S-knappen. Bytte tangentbord och sen dess har det inte hänt. Testa att använda något gammalt tangentbord du har där hemma och se om det fortfarande uppstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Hur snalen kan du ha pajat j knappen i spel pöjk? Är det några speciella spel. Så som Source spel enbart eller? Eller har dessa program/spel NÅT gemensamt. För om det funkar i anteckingar men inte i spelet så verkar det inte vara OS:et? Eller gör jag en fel diagnos nu? Haha Alle vet inte hur det har hänt Hm det händer iaf när ja spelar Need For speed Carbon. Och när ja ska ingame chatta då funkar inte j. Samma ska hände när ja skulle lägga in Crysis demot kunnde inte använda j knappen. Ska testa med Source om det blir samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Måste säga att det var onödigt av dig Raven, tillförde inte tråden något och att vara elak hjälper inte någon. J-knappen fungerar då han har anteckningar uppe, whats the deal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 J-knappen fungerar då han har anteckningar uppe, whats the deal? Som jag uppfattade det så måste han gå ut ur spelet, skriva ett J, kopiera och sen gå in i spelet igen för att kunna använda det. Inte bara ha anteckningar liggandes i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Som jag uppfattade det så måste han gå ut ur spelet, skriva ett J, kopiera och sen gå in i spelet igen för att kunna använda det. Inte bara ha anteckningar liggandes i bakgrunden. Kopiera J en gång, ligger alltid under Ctrl + v tills han kopierar något nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Kopiera J en gång, ligger alltid under Ctrl + v tills han kopierar något nytt? Jag tycker bara det låter otroligt osmidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Jag tycker bara det låter otroligt osmidigt. Might be so, men det fungerar. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts