kobbe Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 har en fråga till er När jag trycker på knappen go to last unread så kommer jag högst upp på sidan och inte till posten, varför? Det har fungerat förut. samma sak händer när jag trycker bakåt då ska man komma till exakt samma ställe som man tryckte ifrån men jag kommer högst upp på sidan. kommer inte på någon bättre trådtittel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Jag kan inte sånt här egentligen, men du kan ju alltid testa att rensa cachen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Nu fungerar det igen, jag gjorde som du sa kebab och startade om datorn. Jag hör av mig ifall det slutar att fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts