Jump to content

Savage

Rixxz
 Share

Recommended Posts

Ja, för er som inte visste det så finns det ett skit roligt RTS-FPS multiplayer spel. (både "Age of empires" spel och "CS" spelande i samma.) Och som grädde på moset är det till 100% gratis! Och självklart är det i 3D!

Länk till hemsidan:

http://www.s2games.com/savage/downloads.php

Ladda ner det och skriv när ni gjort detta, så kan jag hitta en bra server vi kan lira på...

:whistling:

Ska förklara lite djupare hur det går till... Antingen är du "Commander"(som bygger alla byggnaderna och ger dom andra spelarna order) Eller ochså är du en helt vanlig soldat. (som kan få order från "Commandern" om att hämta te.x ved eller mat. När du spelar på en server som nyss startat ett nytt spel tar det ca 30 min. att kunna använda laser pistoler och liknande, i början finns bara yxor och pilbågar och dylikt... Så vad väntar ni på? LADDA HEM DET NUUUUUU1!111!1!!1!11! (leet speak is teh shit!)

EDIT: När ni väl fått igång det, joina den här servern då, NAMN PÅ SERVERN: Newerth.com Meatballs!

Den bästa servern som finns tycker jag.

Äme! Nu får ni väl ta och ge er! Är det INGEN som har tankat det än!?

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En runda håller på I ungefär 60 minuter faktiskt!(En del rundor kan ju gå över på en kvart, det beror ju på hur snabbt det ena laget utplånar det andra) Och ja, det är JÄVLIGT kul!

Bara för att vara snel hest ger jag er en bild!

Jag håller på och vaktar basen medans mina kamrater går ut i krig! Vilken vacker syn!

Grafiken är bättre inne i spelet! Klickade bara på print screen och klistrade in i paint, därför den dåliga kvalitén.

Lägg även märke till att basen allaredan blivit attackerad ett par gånger, därför alla ruiner...

post-12525-1193772497_thumb.jpg

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En runda håller på I ungefär 60 minuter faktiskt!(En del rundor kan ju gå över på en kvart, det beror ju på hur snabbt det ena laget utplånar det andra) Och ja, det är JÄVLIGT kul!

Bara för att vara snel hest ger jag er en bild!

Jag håller på och vaktar basen medans mina kamrater går ut i krig! Vilken vacker syn!

Grafiken är bättre inne i spelet! Klickade bara på print screen och klistrade in i paint, därför den dåliga kvalitén.

Lägg även märke till att basen allaredan blivit attackerad ett par gånger, därför alla ruiner...

Jag tycker spelet var tråkigt... Det fanns inget att göra typ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näme...Prövade ni en server eller flera? Och jag menar, saker börjar ju inte hända förrens efter dom första 30 minuterna.

Och personligen tycker jag själv att detta är det bästa gratis spelet som finns.

Så man ska sitta och döda tid i 30 min i början på varje match som varar runt 60 min? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är skitkul dom första 2 timmarna sen inser man hur värdelöst det är. Vad detta har för likheter med AoE och CS ser jag inte. Strategi och 3d person shooter blandat är det, inget annat.

Om jag inte minns fel så snackades det ganska mycket om det här spelet här på forumet för kanske ett år sedan?

Tips till dom som inte prövat: Tanka! Det är kul dom 2 timmarna som det varar.

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är skitkul dom första 2 timmarna sen inser man hur värdelöst det är. Vad detta har för likheter med AoE och CS ser jag inte. Strategi och 3d person shooter blandat är det, inget annat.

Om jag inte minns fel så snackades det ganska mycket om det här spelet här på forumet för kanske ett år sedan?

Tips till dom som inte prövat: Tanka! Det är kul dom 2 timmarna som det varar.

Det jag menade med Age of Empires och CS var att det var en blandning mellan FPS och RTS, och alla vet inte vad dessa står för, och visst fan är det 1st person shooter i det ochså.

Och vaddå efter dom första 2 timmarna? Är inte alla spel ganska värdelösa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag menade med Age of Empires och CS var att det var en blandning mellan FPS och RTS, och alla vet inte vad dessa står för, och visst fan är det 1st person shooter i det ochså.

Och vaddå efter dom första 2 timmarna? Är inte alla spel ganska värdelösa?

Körde aldrig igenom ett helt spel :) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor