MP5 Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Hittar man ingången till ultimate stunt park Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 ungefär vid tunneln till ssv och Shauton island ( stavfel ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Hittar man ingången till ultimate stunt park Följ skyltarna... Ja, nära tunneln. Bredvid brandstationen ungefär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Den finns inte där men jag har installerat den för det fanns bara en fil och det var luigis girls alla andra var raderade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 (redigerad) Den finns inte där När jag installerade det så la jag den där gta3 filen i GTA3 User Files men så ska man skriva in någonting som vanligt som i Orbital city.Rätta mig om jag har gjort något fel på installationen.Jag har fått en gul banchee och en massa vapen men det finns ingen ultimate stunt park Redigerad 23 februari, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Nähä ingen som svarar :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts