skarin Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 ska man göra ngt specielt där eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Japp, du ska ta glassbilen och sälja 50 stycken glassar. Du måste dock sälja alla på en gång, alltså utan att gå ur bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 30 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Är det inte 100 glassar? Men iaf, du får se upp så du inte blir busted. Jag kämpade förbannat länge med det, så mitt tips är att åka iväg så fort du får en wanted level, annars finns det chans att du får börja om från noll. Sedan ska du helst inte stanna igen före den har försvunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Ni vet att det inte är glass ni säljer på det uppdraget va? Det är knark, det är därför man blir wanted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 1 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Är det inte 100 glassar? Men iaf, du får se upp så du inte blir busted. Jag kämpade förbannat länge med det, så mitt tips är att åka iväg så fort du får en wanted level, annars finns det chans att du får börja om från noll. Sedan ska du helst inte stanna igen före den har försvunnit. jag började undra vaför man blev wanted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 jag började undra vaför man blev wanted Om du läser mellan raderna i filmklippet för Cherry Poppers så förstår du att det inte är glass som säljs - det är knark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Om du läser mellan raderna i filmklippet för Cherry Poppers så förstår du att det inte är glass som säljs - det är knark. jag sa det först! Ge mig en kaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 jag sa det först! Ge mig en kaka! Bah, du får en halvaptitlig kaka... ...mest som bestraffning för mig för att jag inte läste igenom inläggen innan jag själv svarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Ett tips är att hålla sig till hamnområdet, är enklast där. Minns dock inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomboy Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Åk ner till Viceport o ställ dig vid Pay & sprayen som finns där. Börja kränga droger o när polisen kommer så kör du bara in i pay & spray, sen backar du ut o fortsätter sälja. Håll på så tills du sålt till 50 kunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Åk ner till Viceport o ställ dig vid Pay & sprayen som finns där. Börja kränga droger o när polisen kommer så kör du bara in i pay & spray, sen backar du ut o fortsätter sälja. Håll på så tills du sålt till 50 kunder. Smart, men det finns en gratis respray vid hamnområdet (har jag för miga att den finns vid) iaf det är där man kan köpa ett företag med bilar. Jag kan peka ut på en karta senare. Ikväll eller imorgon. /Rasmus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
No_Fear21 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Smart, men det finns en gratis respray vid hamnområdet (har jag för miga att den finns vid) iaf det är där man kan köpa ett företag med bilar. Jag kan peka ut på en karta senare. Ikväll eller imorgon. /Rasmus Om man inte pajjar bilen så kostar det inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Om man inte pajjar bilen så kostar det inget Man åker in i Pay'n Sprayen för att man blir efterlyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidis Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Om man inte pajjar bilen så kostar det inget Bump? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Bump? Du var inte mycket bättre du heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts