kicken Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Vad händer om ingen vill sjunga med mig? Får jag inte vara med då? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Vad händer om ingen vill sjunga med mig? Får jag inte vara med då? :/ Gör till rösten och låtsas att du sjunger en duett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Gör till rösten och låtsas att du sjunger en duett. Men nu är det ordnat. Då Lofon tyvärr inte kan medverka pga. tidsbrist, har Kicken och jag bestämt oss för att äga ut alla andra, istället för att jag och Lofon ska. Ja lite så. Vill även påminna att ni bara har till 13 december på er att spela in låtarna! Så kom igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Tweak och jag håller på för fullt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Tweak och jag håller på för fullt! Jättekul att höra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Jättekul att höra! Jättekul att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Jättekul att göra! bdm-tsch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 bdm-tsch! Ett uttryck som snart hamnar i signaturen, månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Nu är det ca en vecka kvar till inlämningsdatum, jag hoppas att ni gör era låtar. Vore jättekul om alla anmälda skickar in sina bidrag. Men vi behöver minst ett bidrag till, då jag och Kicken, och Tweak och Kebab är klara med våra låtar. Redigerad 2 december, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Ja, kom igen nu! Det här kommer bli jättekul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Ja, kom igen nu! Det här kommer bli jättekul Ni vinner ju ändå bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Ni vinner ju ändå bara. Vafan, det är ju inte precis som att det är något genomgående. Vi har vunnit en gång, vad säger att vi kommer vinna nästa? Vi har ju inte Hasselhoff att lita på den här gången... Eller har vi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Vafan, det är ju inte precis som att det är något genomgående. Vi har vunnit en gång, vad säger att vi kommer vinna nästa? Vi har ju inte Hasselhoff att lita på den här gången... Eller har vi? Det fanns ju så många KT-fanboys förra gången så det är väl ingen idé att tro något annat än att ni vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Det fanns ju så många KT-fanboys förra gången så det är väl ingen idé att tro något annat än att ni vinner. Att vara en fanboy är väl inte samma sak som att tycka en låt är bäst Sluta, folk kommer inte våga rösta på oss i rädsla för att bli beskyllda att fanboya (verb ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Ni vinner ju ändå bara. Det finns ingen anledning att säga så. Ingen vet vem som kommer vinna eller få vilken placering förns avröstningen är avgjord. Kom igen nu, jag vill ha lite bidrag skickade in till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Imorgon skulle jag vilja ha in låtarna. Kan ni inte klara det tills imorgon, så får ni tills på 22dec (lördag) på er, om ni tror er bli klar innom den extra veckan. Är ni klar får ni självklart skicka redan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Haha, snart dags. Vi kommer hamna sist Vickex . Kebab och Tweak kommer typ vinna igen .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) Haha, snart dags. Vi kommer hamna sist Vickex . Kebab och Tweak kommer typ vinna igen .... Kan ni sluta, vad har ni för aning om det? Lägg ner. Jag är ledsen om jag låter tjurig men det är jobbigt att höra hela tiden. Redigerad 12 december, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Kan ni sluta, vad har ni för aning om det? Lägg ner. Jag får väl tro det om jag vill? Ni utklassade alla andra förra gången och ni är ju de roligaste medlemmarna på forumet så ni har säkert hittat på något kul denna gång också. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Jag får väl tro det om jag vill? Ni utklassade alla andra förra gången och ni är ju de roligaste medlemmarna på forumet så ni har säkert hittat på något kul denna gång också. :| Haha, aww, tack. Förlåt, jag menar inte att vara sur, men det känns som att folk tycker att medlemmar röstar på oss bara för att slicka våra rövar. Och så tror inte jag det är, och jag vill inte att folk ska skita i att rösta på oss bara för det känns tråkigt och att man kan bli anklagad för att "fan-boya" då. Rösta på den som är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts