VickeX Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 (redigerad) Drar igång den här topicen redan nu, då jag fick en liten fin ide. PARTÄVLING! Alla bidrag måste vara en julsång - i form av en duett. §1 Varje person måste sjunga minst 50 ord i låten (dvs minst 50 ord i en ren duett), och låten ska vara minst 1 (en) minut lång. §2 Låten måste skickas via mail eller MSN till mig, VickeX senast Lucia den 13 december 2007. §3 Har du några synpunkter eller frågor bör du medela mig på något sätt. Om du t.ex tycker att iden med partävling suger, var vänlig att säg det. Jag tror det kan bli ganska ok... Minsta antal bidrag för tävling: 3 Anmälda: Kicken & VickeX Tweak & Kebab Qouad & Antepantebojj Saffecool & Archemra Boomer & Eudoros Edit: @ Med självklar reservation för ändringar! Redigerad 15 december, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Kul idé, men jag är rädd att intresset för Song Contest är väldigt lågt på vårt forum och jag skulle bli förvånad om ni fick mer än ett motståndarpar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Som sagt, partävling kan bli svårt. Men skriv upp mig och Tweak! (Hihi, jag har inte ens pratat med honom än ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Kul idé, men jag är rädd att intresset för Song Contest är väldigt lågt på vårt forum och jag skulle bli förvånad om ni fick mer än ett motståndarpar. Kanske. Men vi hade ju faktiskt... Jag vet inte hur många sist. Tweak & Kebab (2), Kicken (3), Eliizar (4), VickeX (5) och Lofon (6)... Så om samma personer skulle ställa upp igen så skulle det ju gå.. För så vitt jag vet blir 6/2 tre... Sedan tycker jag att alla borde bli lite sugen på att sjunga julsånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Klart vi är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Siana och zentrix kanske kunde knåpa ihop något igen.. Tvinga honom att bli medlem, bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Siana och zentrix kanske kunde knåpa ihop något igen.. Tvinga honom att bli medlem, bara! Du vill inte vinna, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Haha vi kommer äga som fan i alla fall Vicke! Frågan är bara hur i helvte vi ska lyckas slänga ihop allt, med tanke på att våra inspelningssätt skiljer sig rätt rejält mot varann, men vafan - det löser sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Jag och Qouad är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Jag och Qouad är med Låter gött! Kom igen nu du också Kicken, hitta en partner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Skriv upp mig och Archemra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Någon som vill sjunga med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Måste man sjunga med en annan forumit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Måste man sjunga med en annan forumit? Svar ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 (redigerad) Nvm. Redigerad 3 november, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Nvm. Tycker att du, Päronpung och MystiC kan göra en tremannaduett* tillsammans. *Vad fan är det det kallas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Tycker att du, Päronpung och MystiC kan göra en tremannaduett* tillsammans. *Vad fan är det det kallas? Man sjunger i en "Trio", brukar man väl säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Man sjunger i en "Trio", brukar man väl säga? Jo, trio är rätt. Och det skulle väll få gå. Fast det är ju lite synd om någon till vill vara med, då skulle det kunna bli två bidrag istället för ett. Detta kan ju även knyta banden till folk på sajten, så man blir söta polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Jag och Eudoros. YAY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Jag och Eudoros. YAY! Trevligt! Nu "har vi råd" med att två bidrag inte blir inlämnade. Gick nästan bättre än förväntat... Vi har fem bidrag hitils, och det betyder 10 personer! Tidigare har vi haft svårt att ens få tre bidrag från en person var. Sedan tror jag att det är enklare att komma ihåg om man är två, då en person kan påminna den andre. Någon som vill sjunga med Kicken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts