Hammarlind Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Gjort uppdraget madd dogg (det när man ska rädda honom när han hoppar ner från taket) men nu finns det inget mer att göra. har kollar runt på lite guider på nätet ang. vilket mission som kommer efter. Och det är Saint Mark's Bistro. Man ska få ett samtal så fort man går ur bilen, men det fick inte jag (detta var igår.. har spelat några timmar idag.. ) så.. vad är felet och vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Gjort uppdraget madd dogg (det när man ska rädda honom när han hoppar ner från taket) men nu finns det inget mer att göra. har kollar runt på lite guider på nätet ang. vilket mission som kommer efter. Och det är Saint Mark's Bistro. Man ska få ett samtal så fort man går ur bilen, men det fick inte jag (detta var igår.. har spelat några timmar idag.. ) så.. vad är felet och vad ska jag göra? Hm, undrar om du ska dejta den dära tjejen kanske? Hon med passerkortet? Är inte säker, var så länge sen jag spelade den delen av spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hammarlind Skrivet 30 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Hm, undrar om du ska dejta den dära tjejen kanske? Hon med passerkortet? Är inte säker, var så länge sen jag spelade den delen av spelet.. redan gjort det.. :/ fått passerkortet för länge sen. får googla lite mer känns det som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Tror det är en bugg faktiskt... När jag hade gjort det uppdragest ringde mobilen med en gång... Det är därför det kan vara bra att ha dubbla sparfiler ifall nåt skulle fucka sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hammarlind Skrivet 30 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Tror det är en bugg faktiskt... När jag hade gjort det uppdragest ringde mobilen med en gång... Det är därför det kan vara bra att ha dubbla sparfiler ifall nåt skulle fucka sig... fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 jag tror det bara är att spela lite mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hammarlind Skrivet 30 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 jag tror det bara är att spela lite mera har spelat i typ 6 timmar mera men jag har kvar den filen, började precis på en ny.. som jag ska "dubbelspara" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 har spelat i typ 6 timmar mera men jag har kvar den filen, började precis på en ny.. som jag ska "dubbelspara" Hehe, that's the spirit. I alla fall.. Jag tycker mig faktiskt minnas att någon här på forumet hade samma problem som dig. Ska se om jag kan söka fram det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hammarlind Skrivet 30 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 haha japp okej, vore snällt om du gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts