ZcruweN Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Hej! Igår fick jag en brännare till min gammla dator. Nu vill jag ha tips på bra program att bränna skivor i Jag vet att Nero finns.... fast jag har hört mycket skit om det från olika håll. Så tipsa på =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Hej! Igår fick jag en brännare till min gammla dator. Nu vill jag ha tips på bra program att bränna skivor i Jag vet att Nero finns.... fast jag har hört mycket skit om det från olika håll. Så tipsa på =) Nero, skit? Var fan har du hört det?. Nero är det bästa av dem bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Nero är det bästa brännarprogrammet jag vet. Dock kostar det, om du hittar det på annan väg. Annars finns program som MagicISO, PowerISO, Alcohol 120%, ImgBurn, Fireburner etc. Gör en Google sökning så får du en hel del program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Nero Premium 2007 all the way baby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 CD burner xp pro kan funka också. Gratisprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Har både Nero och Stomp Recordnow. Föredrar Recordnow och använder det för det mesta, men har hänt att det blir fel när man ska bränna .img filer så då kör jag igång Nero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 CD burner xp pro kan funka också. Gratisprogram. Nero fungerar inte på min dator. Jag fick leta upp ett alternativ. Jag hittade CD Burner XP. Det funkar finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Nero har jag. Det äger alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Jag har Nero 7 Ultra Edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Nero 7 Ultra Edition + Imgburn = Klara sig långt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Jag har Nero 7 Ultra Edition Jag hade det före dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Hittade ett gratis program... DeepBurner heter det, det verkar lätt att förstå sig på. bara det att jag inte har nån tom skiva hemma lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Jag hade det före dig... Jag hade det innan din mamma föddes! -- Det är ett riktigt nice program, finns mycket att trixa med ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts