50 cent Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Var bara tvungen att göra den här tråden nu när det finns en tråd för Boston Tea Party.. För er som inte vetär myggan en animerad serie skapad av Filip och Fredrik. Ni kan se alla 6 avsnitt som gått på kanal 5.se annars går det på Onsdagar kl 22.30 tror jag. Jaja prata på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Senaste avsnittet var fan det bästa hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Senaste avsnittet var fan det bästa hittills. Jag vet faktiskt inte..eller joo kanske. alla är ganska jämna tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Sköna klipps från Myggan Myggan - Runkar Myggan - Robert Aschberg får smaka kuk Myggan - Balkong Myggan - Junior gillar Kanal 9 Myggan - Köpa ett barn från utlandet Redigerad 28 oktober, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Myggan är det skönast program just nu på tv enligt mig, har dock bara hunnit se till avsnitt 4, när som vet hur många avsnitt som kommer komma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Myggan är det skönast program just nu på tv enligt mig, har dock bara hunnit se till avsnitt 4, när som vet hur många avsnitt som kommer komma? 12 eller 13. Jag tycker det senaste var bäst hittills också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Det verkar som om serien har fått en hel del kritik. Men ärligt talat, jag ser hellre på Myggan än på tråkiga Simpsons. Hoppas serien varar länge!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 30 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Nytt avsnitt imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Kan man se de föregående avsnitten på kanal5.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 vad hände för speciellt i förr avsnittet, missade det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Kan man se de föregående avsnitten på kanal5.se? Japp! I senaste avsnittet spårade allting ur. Myggan fick en unge. och det blev LOTR stuk på i princip hela programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Såg första avsnittet, inte min humor så jag säger bara en sak. Myggan Sux -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Fan vad jag älskar Jan Josefsson i serien. Riktigt jävla skön parodi på honom! 'Men vad är det ni säger? Har man grävt hela vägen till Kina? Det är ju fantastiskt...vilken...karlakarl..man är...ändå. Hello mr China-man, what day is it?' 'Det äl fledag!' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Älskar ungen i senaste avsnittet: I WILL SWALLOW YOUR SOUL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Japp! Vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 När du är inne på Kanal5's hemsida, tryck sedan på WebbTV och sen söker du väl på "myggan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 När du är inne på Kanal5's hemsida, tryck sedan på WebbTV och sen söker du väl på "myggan" Aha, tack och bock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) Klipps från senaste avsnittet Myggan - Första potatisen Myggan - Bandet Myggan - Hemliga Drömmar Myggan - Varför Redigerad 2 november, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Myggan nu! Hitlers Hemkunskap, Feliz Navidad på er alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Fan vad det var bra, haha! Speciellt när han (kommer aldrig ihåg namn) fick hoppa in och vara jul värd, (dom få sekunderna han lekte den där lilla figuren i kalle anka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts