skarin Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 vad har ni för tema?och var laddade ni ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Windows standard. Följde med. Meningen med denna tråd är... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Kör med Vistas orginaltema. Undra också vad tråden är till för egentligen, det leder ju ingenstans. Har funderat på att köpa "Report-temat", finns att köpa vid närmsta reportknapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Meningen med denna tråd är... ? att kanske tipsa andra om sina snygga nedladdade teman som man vill dela med sig till andra forumiter . men antar att de flesta har de medföljande temat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 att kanske tipsa andra om sina snygga nedladdade teman som man vill dela med sig till andra forumiter . men antar att de flesta har de medföljande temat precis vad jag menar med tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 precis vad jag menar med tråden! Bra att du förklarar det i första inlägget i tråden, så man slipper fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 precis vad jag menar med tråden! Är det inte det vi bland annat gör i "Dump, skrivbord"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 HmmXP använder jag. Det är det snyggaste temat någonsin, punkt. Jag har fortfarande inte tröttnat, även fast jag har använt det i 2 år, minst. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/jccp0qzdrmyv.PNG Tanka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 http://fc03.deviantart.com/fs19/f/2007/274..._Flugfarfar.png Dump, Skrivbord fungerar förresten utmärkt för det här ändamålet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Använder XP standard (blå ) vart kan man ladda ner sånna andra teman.. Siana ditt var najs, vart kan jag hitta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Ja kör med Vista temat till XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Kör Windows Aero, det som följer med till Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Kör Windows Aero, det som följer med till Vista. Bling-bling is the blang-blang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 HmmXP använder jag. Det är det snyggaste temat någonsin, punkt. Jag har fortfarande inte tröttnat, även fast jag har använt det i 2 år, minst. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/jccp0qzdrmyv.PNG Tanka. Gånger två. Eller, jag använder förvisso något annat HmmXP-liknande kraffs för tillfället, men jag börjar trötta. HmmXP är svinläckert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Win98 standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Använder XP standard (blå ) vart kan man ladda ner sånna andra teman.. Siana ditt var najs, vart kan jag hitta den http://andymorum.deviantart.com/art/System-5-20568306 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) HmmXP använder jag. Det är det snyggaste temat någonsin, punkt. Jag har fortfarande inte tröttnat, även fast jag har använt det i 2 år, minst. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/jccp0qzdrmyv.PNG Tanka. Vad behöver jag för att få temat att funka? UxTheme Multi Patcher 5.5? Sölar temat ner datorn? Vad är det värsta som kan hända om något går fel med temat? Redigerad 28 oktober, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Orginal.. Trodde först att teoman hade börjat spamma igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Vad behöver jag för att få temat att funka? UxTheme Multi Patcher 5.5? Sölar temat ner datorn? Vad är det värsta som kan hända om något går fel med temat? Japp, den patchen är det. Det sölar inte ner mer än vad XP:s standardtema gör. Det kan inte hända så mycket, värsta är att det inte fungerar. Följ instruktionerna noga bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Japp, den patchen är det. Det sölar inte ner mer än vad XP:s standardtema gör. Det kan inte hända så mycket, värsta är att det inte fungerar. Följ instruktionerna noga bara. Testade HmmXP. Fyfan va snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts