gugge1234 Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Hur har man sex asså inte i bilen så där så att den guppar, men inne i ett rum så man får se när han juckar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Du måste tanka en mod som kallas Hot Coffee. Sök nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gugge1234 Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Joo, men asså jag har det på Play Station 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Joo, men asså jag har det på Play Station 2 Då går det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gugge1234 Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Öö pucko min kompis har gjort det, men han vägrar säga hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Öö pucko min kompis har gjort det, men han vägrar säga hur. Det har han inte alls gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Öö pucko min kompis har gjort det, men han vägrar säga hur. Håller med killen över mig Han försöker lura dig. Din polare asså Sen kanske du inte ska kalla dom mkt mer erfarna forumiterna för pucko... Redigerad 28 oktober, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Öö pucko min kompis har gjort det, men han vägrar säga hur. Jag tror det är din kompis som är puckot. Edit: Men satan i helvete vad mitt internet fuckar. Redigerad 28 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Har för mig att det ska finnas en Action Replay Max kod som gör att Hett kaffe går att använda på PS2. Eller är jag ute och cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rullaruntrunt Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 hur fungarar hot coffe då? vilka kan man göra det med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) hur fungarar hot coffe då? vilka kan man göra det med? Fungerar väl som så att du kan kn*lla med dina flickvänner om jag har fattat det hela rätt... Redigerad 28 oktober, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Och får jag fråga varför herren vill kunna göra detta? Skaffa dig ett liv istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gugge1234 Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 OKej ni har rätt förlåt SAvenom, men asså jag skojar inte min kompis har gjort det jag såg det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Då har han somsagt moddat sitt PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gugge1234 Skrivet 29 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Ja kanske det, men asså förlåt för det där SAvenom och tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rullaruntrunt Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 alltså ett klargörande, när man kommit tillräckligt långt så kan man ju sätta på flickvännerna, så varför tanka moddet? vad blir skillnaden liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) alltså ett klargörande, när man kommit tillräckligt långt så kan man ju sätta på flickvännerna, så varför tanka moddet? vad blir skillnaden liksom? Om det är som vanligt så hör man dem bara. Om man moddar så ser man dem väl? Redigerad 5 november, 2007 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Om det är som vanligt så hör man dem bara. Om man moddar så ser man dem väl? Det blir ett minispel där man ska ha så bra sex som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bento Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 eller... så kan man ha sex med sin flickvän... irl... Dämit pojkar! Bränn inte värdefull tid med sådant ni kan göra på riktigt. Nä, ägna er åt våld. Det gör sig bäst på datorn, till skillnad från sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR.Saarela Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 (redigerad) Hur har man sex asså inte i bilen så där så att den guppar, men inne i ett rum så man får se när han juckar? Det är bara en urtöntig och mennigslös sak som R* hade från början innan releasen men tog bort för att den är så fånning, det är ändå bara töntigt att vilja se en 3D karaktär som ligger på en säng med ett skin som gör så att den är hud färgad och en 3D karaktär som också har hudfärgat skin(inte det svenska skinn utan skin) och rör sig upp och ner över den första och om det gör dig upphetsad så säger jag adjö till min herre EDIT: och när bilen guppar så buncar man med hydraliken i bilen, detta är inte samlag enligt 500% av alla forskare Redigerad 26 juni, 2008 av MR.Saarela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts