skarin Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 hur får man polis kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 hur får man polis kläder? Du gör ett uppdrag som heter Copland, och sedan finns de att hitta inne på polishuset i Ocean Beach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 e det uppdraget långt fram i storyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 e det uppdraget långt fram i storyn? Inte så värst. Eller, det var länge sedan jag spelade nu. Men jag tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Inte så värst. Eller, det var länge sedan jag spelade nu. Men jag tror inte det. Om jag minns rätt så borde det vara ett av de uppdragen "man gör för sig själv". Alltså efter att du dödat Diaz och tagit över hans mansion. Redigerad 28 oktober, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Om jag minns rätt så borde det vara ett av de uppdragen "man gör för sig själv". Alltså efter att du dödat Diaz och tagit över hans mansion . Ah, det stämmer bra det. - Remember, smile at the other cops. - Hey there, officer. Nice badge, nice badge. - Real smooth, Lance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts