kicken Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Inatt gick vi över till vintertid och det är många som missar detta. Bl.a satt jag och undrade varför min datorklocka går rätt medans vanliga klockan går fel. Jag förstog inte föräns jag letade på google och insåg att vi har gått över till vintertid. Ni ska alltså ställa om klockan en timme bakåt. Ex. Klockan är nu 08:00, då ska ni ställa den till 07:00. Tumregeln gäller än: Sommartid - ställ fram klockan, utegrillen och utemöblerna. Vintertid - ställ tillbaka klockan, utegrillen och utemöblerna… Tråden är som sagt gjord för att ni inte ska missa't! Om någon kär admin tycker denna tråd är onödig kan ni gärna stänga den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Det är skönt att tjäna in en timme, men det blev väldigt mörkt nu på morgonkvisten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Meh, jag som trodde jag hade sovit ända tills kvart i elva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Meh, jag som trodde jag hade sovit ända tills kvart i elva. Mmm, jag med. Blev glad och tänkte: "gött att fått sova ut så länge"! Så startar man datorn och klickar sig in på Gtasajten, och redan i den första tråden man läser, förstör Kicken ens morgon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Ställt om min Mobil klocka och klock radio. Nu får man iaf sova en timme extra men man måste gå i skolan en timme till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Men vafan. Kunde ju ha sovit längre då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Men vafan. Kunde ju ha sovit längre då. Morgonstund har guld i mun! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Kom hem klockan 3 inatt och tänkte: fasiken vad sent det är. kom då på att jag kunde dra tillbaks klockan och lägga mig framför datorn lite HOOORAY FOR TIMESWITCHING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 HOOORAY FOR TIMESWITCHING I second that. Hade LAN-Party fredag-lördag. Och fick tjäna in en timme nu så jag lätt kunde vända tillbaka dygnet. Det kanske är bra, tycker ni. Fast jag har lov den här veckan. Då blev det genast dåligt igen, njah. Inte enligt mig. Nu kan jag ju vända på dygnet igen. Vända på dygnet. <-.,¨''++9o903 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Kebab och jag hade våran årliga tradition inatt, det var roligt. Men något sådant här är ju skitsvårt att missa tycker jag, man hör och läser det nästan överallt när det är dags känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Kebab och jag hade våran årliga tradition inatt, det var roligt. Men något sådant här är ju skitsvårt att missa tycker jag, man hör och läser det nästan överallt när det är dags känns det som. Nu blev jag Nicke Nyfiken ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Haha, vintertidsvaka med simpa är fina grejer det. Tyvärr så satt jag och asgarvade åt Vices ballerinabild precis när klockan slog över från 3 till 2, så jag missade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Nu blev jag Nicke Nyfiken ?Jag med. Ställs inte forumets klocka om? Redigerad 28 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Ställs inte forumets klocka om? Det gör Hultenius manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 man fick ju i alla fall en sova en timme till innan afärerna öffnade och man kunde gå å shopa. läste i en tidning att de påverkar mestadels sveriges befolning negativt och bara 1/5 possitivt och det är morgonmänniskorna. 3/5 an befolkningen är kvällsmänniskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Det gör Hultenius manuellt. Eller så får man ju göra det själv, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Eller så får man ju göra det själv, Vart går man och gör det? att ställa in sin klocka manuelt på GTAsajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 My controls > Board settings Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts