Boomer Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Jo, ändrade till Asus. Kom på att julklappar är dyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 ouchbeck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 ouchbeck? Ja. Sa ju det på förra sidan. ...Flugfarfar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Ja. Sa ju det på förra sidan. ...Flugfarfar? Jaha, missade det. Jajjemensan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Ja, den här tråden uppmärksammade mig om att jag inte ska lägga pengar på ett GTS om GT är bättre. Måste fixa detta till min snarframtida Komplettdator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Ja, den här tråden uppmärksammade mig om att jag inte ska lägga pengar på ett GTS om GT är bättre. Måste fixa detta till min snarframtida Komplettdator! Det kommer dock ett uppgraderat 8800GTS snart som sa piska 8800GT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Det kommer dock ett uppgraderat 8800GTS snart som sa piska 8800GT. Vilket borde betyda att den piskar GTX möjligtvis Ultra också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Vilket borde betyda att den piskar GTX möjligtvis Ultra också? Antagligen. Men sen kommer ju 9800-serien lite senare. Den ska visserligen bara innehålla mellansegmentkort men det lär ju ändå betyda att dom piskar GTX när "budget"-kortet 8800GT presterar så här bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Kommer det att finnas nån revolutionerande med 9--- serien?? Som te,c 8--- serien hade ju stöd för DirectX 10. Vad har 9--- serien?? Eller är det bara ännu en värdelös grad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Antagligen. Men sen kommer ju 9800-serien lite senare. Den ska visserligen bara innehålla mellansegmentkort men det lär ju ändå betyda att dom piskar GTX när "budget"-kortet 8800GT presterar så här bra. Tror jag satsar på GT ändå.. Billigt och man kan lägga pengar på annat. Kan man uppgradera sedan bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Är det med 8800GT som nVidia börjar med Dx10.1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Nej. 8800GT är fortfarande bara DX10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Nej. 8800GT är fortfarande bara DX10. :/ Då känns det nästan onödigt att köpa GT... eftersom man inte kan uppgradera från 10.0 till 10.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Det kommer dock ett uppgraderat 8800GTS snart som sa piska 8800GT. Lär inte den bli dyrare då? Och det här riktar jag till alla: enough with the "piska" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 :/ Då känns det nästan onödigt att köpa GT... eftersom man inte kan uppgradera från 10.0 till 10.1 Vad är det för skillnad då?` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Vad är det för skillnad då?` Har faktist ingen aning... Men det känns lite konstigt "att bara ha" .0 när man kunde haft .1 om man väntat i någon månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Har faktist ingen aning... Men det känns lite konstigt "att bara ha" .0 när man kunde haft .1 om man väntat i någon månad. Vad är det som säger att man inte kan uppgradera till 10.1 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Jag läste det någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) :/ Då känns det nästan onödigt att köpa GT... eftersom man inte kan uppgradera från 10.0 till 10.1 Åhnej, du missar Xaudio2! Har du ens ett högtalarsystem som kommer dra nytta av flerkanalsljudet? Lär inte den bli dyrare då? Och det här riktar jag till alla: enough with the "piska" Jo, det kommer bli dyrare. Redigerad 30 oktober, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Åhnej, du missar Xaudio2! Har du ens ett högtalarsystem som kommer dra nytta av flerkanalsljudet? Jo, det kommer bli dyrare. Om du läste mitt inlägg lite högre upp hade du sett att ajg inte visste vad skillnaderna var Men om det bara är det som är skillnaden så är 8800GT ett säkert köp ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts