Remoob Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Någon som vet hur man gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Utveckla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Offtopic: Din signatur är för stor, Remoob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Offtopic: Din signatur är för stor, Remoob. k. jag menar alltså så det blir som en animation, eller bildspel. vadsomhelst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 k. jag menar alltså så det blir som en animation, eller bildspel. vadsomhelst Photoshop eller Imageready funkar. Finns flera också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Photoshop eller Imageready funkar. Finns flera också. Photoshop.. hur funkar det då? hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Photoshop.. hur funkar det då? hur gör man? Ärligt talat vet jag inte hur man gör i Photoshop, men jag har kompisar som fixat det i PS. Själv använder jag Imageready till animationer. Bildspel kan du ju fixa i Windows Movie Maker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Ärligt talat vet jag inte hur man gör i Photoshop, men jag har kompisar som fixat det i PS. Själv använder jag Imageready till animationer. Bildspel kan du ju fixa i Windows Movie Maker. Funkar inte där.. det stängs bara ner så fort jag lägger in ca 23 bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Skaffa bättre videoredigeringsprogram som Vegas då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Skaffa bättre videoredigeringsprogram som Vegas då. Antar att han vill kunna använda det som en avatar/signatur, och då är ju vegas värdelöst för ändamålet. Men ska du inte ha det som avatar så är det ju bara köra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Någon som vet hur man gör det? Du menar som typ. ".Gif" bilder? Som vanliga bilder fast animerad? Och gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Det där Flash programmet, hette typ Flash MX 2004 förut. Det funkar prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Fixade med photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts