JSHC Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Tjenare, hade tänkt att skaffa mig en ny mp3-spelare nu då min gamla börjar att se slutet. Några krav den skall uppfylla: Minst 512mb Display, antingen monoton eller färg, om den är monoton ska den kunna lysa upp skärmen. Vara ett någorlunda stort märke, så den inte går sönder efter någon månad. Helst batteri som laddas upp genom datorn (som iPOD's) men vanliga funkar också. Inte vara för klumpig, gärna lite stylish design osv. Får inte kosta mer än 700kr. Vill gärna även ha bilder, speccs osv på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Ja kollade i PC city tidningen här om dan de hadde en MP3 för 1gb på 300kr. Om det kan vara nåt intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 http://prisjakt.nu/produkt.php?p=87603 Har själv en sådan fast E260. Och jag är hur nöjd som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Köp den MR.Dumbom föreslog så kan du utöka minnet mes billiga SD-kort offtropic min kusin har en sån Redigerad 27 oktober, 2007 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Jag har haft en Sandisk e280 (8GB) sen i julas och är helnöjd Har nyligen instalerat Rockbox på den så jag kan spela gameboy spel, hur kul som helst ju Redigerad 30 oktober, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Jag har haft en Sandisk e280 (8GB) sen i julas och är helnöjd Har nyligen instalerat Rockbox på den så jag kan spela gameboy spel, hur kul som helst ju Oh, har de släppt Rockbox nu på riktigt? Redigerad 30 oktober, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Oh, har de släppt Rockbox nu på riktigt? Vet inte riktigt vad du menar men min version funkar väl bra http://lodist.com/showthread.php?t=1538 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts