Lajnux Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Spelet suger. Suck... Det enda spelet som duger i dina ögon är Postal 2. Sjukt. Du har sågat rätt så många spel på senaste tiden för småsaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Suck... Det enda spelet som duger i dina ögon är Postal 2. Sjukt. Du har sågat rätt så många spel på senaste tiden för småsaker. Måste hålla med. Börjar nästan bli löjligt faktiskt. Har släppts väldigt många intressanta titlar nu på senare tider men fortfarande är det bara Postal 2 som duger. Ta me fan det mest värdelösa spelet någonsin, inte för att man kan slakta människor eller pissa på dom eller att man kan använda katter som ljuddämpare, nej, utan för att det är så.. meningslöst. Finner seriöst inget roligt i det. Det enda som faktiskt är kul i längre perioder skulle vara multiplayer, som en rolig mod till UT2k4. Men iallafall, Crysis är inget speciellt. Sure, grafiken är la okay. Men gameplay är inget nytt och ibland lite irriterande, AIn har typ megasuperüberultraCSI-syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Förstår inte hur ni kan säga att Crysis är "okej" och att grafiken "duger"? Crysis ÄR det snyggaste spelet som har släppts, nån gång. Utan tvivel. Iallfall om man kan maxa det vilket många (inklusive mig) inte kan. Sen är gameplayen helt unik enligt mig. Jag menar, hur många spel har en Nano suit? Detta gör ju att vi kan bygga upp taktiker i vårt spelande. Och att fienden ser er på lång håll, då måste ni ju erkänna att ni inte smyger er fram i skogen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Sen är gameplayen helt unik enligt mig. Jag menar, hur många spel har en Nano suit? Detta gör ju att vi kan bygga upp taktiker i vårt spelande. Och att fienden ser er på lång håll, då måste ni ju erkänna att ni inte smyger er fram i skogen...? Det som är speciellt med Crysis är bara tekniken. Gameplay är som många andra spel. Att bygga taktik kan man väl ibörjan delvis har jag hört. Så det funkade väl delvis. Själv är jag sugen att se en trailer på Far cry 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Förstår inte hur ni kan säga att Crysis är "okej" och att grafiken "duger"? Crysis ÄR det snyggaste spelet som har släppts, nån gång. Utan tvivel. Iallfall om man kan maxa det vilket många (inklusive mig) inte kan. Sen är gameplayen helt unik enligt mig. Jag menar, hur många spel har en Nano suit? Detta gör ju att vi kan bygga upp taktiker i vårt spelande. Och att fienden ser er på lång håll, då måste ni ju erkänna att ni inte smyger er fram i skogen...? Att kalla Crysis innovativt är som att kalla Max Payne underskattat. Grafiskt lull-lull med en ihopslängd "story", man skulle nästan kunna tro att det är TES: Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 (redigerad) Suck... Det enda spelet som duger i dina ögon är Postal 2. Sjukt. Du har sågat rätt så många spel på senaste tiden för småsaker. Det har jag absolut aldrig sagt. Jag har många favoritspel andra. Jag sade bara att det är roligare att gå runt och slakta i postal än i Crysis. Jag vet att jag är jävligt petig och hakar upp mig på småsaker i spel. Köpte cod2 för att ha ett spel att spela på internet, men eftersom banorna var för små har jag lagt det på hyllan för evigt. Eftersom det är tråkigt att slakta i Crysis och springa runt med minigun och raketkastare försökte jag att vara diskret. Gick ej. Du ser själv vilka jävla buggar det är i spelet. Det är ren fakta och gör (för mig) spelet dåligt. Som någon annan sa så har fienderna supersyn och hörsel ibland. Uselt. Gillar inte alls Crysis. Kan bero på att jag hatar alla spel som är ''verkliga''. Läste på sidan att någon sa att ''Det är bara Cypres som är dålig'' Alltså, smyger jag förbi en container och sedan dör jag plötsligt utan orsak blir jag bara förbannad. Crysis är inget för mig bara att acceptera och inse. Innan någon annan häver ut sig något dumt - Ja, spel måste gå upp till mina förväntningar... So what? Gillade Far Cry mer även om det också håller sig på en overklig grad med massor av monster. Irreterade mig inte på massa jävla småsaker, även som inte det spelet heller var riktigt bra enligt mig. Edit: Finns även en bugg som gör att man inte kan ta tag i fienden för tillfällget. Sucky. Tog även tag i en fågel/ höna eller vad fan det var. Släppte fågeln/hönan och den började gå upp mot das heaven. YES. Ja, Postal 2 demot är känt för att vara jävligt buggigt.. Crysis blir nästa. Redigerad 22 november, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Ja, Postal 2 demot är känt för att vara jävligt buggigt.. Crysis blir nästa. Har du förresten spelat hela Postal någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 (redigerad) Har du förresten spelat hela Postal någon gång? Nej. Faktiskt inte. Har inte funderat på att skaffa det heller. Spelar inte Postal mer. Hur som helst så fanns det jävligt många buggar i demot, vilket det även finns i Crysis demot. Fulla versionen av Postal har jävligt mycket buggar också, så jag antar att Crysis kommer att ha det också med tanke på demot. Whatever, drabbar inte mig eftersom jag inte kommer att köpa spelet. Siktar på Far Cry 2 istället. Många här kommer tidsnog inse att Far Cry 2 är mer värt att skaffa. Det kostar pengar, och jag lägger inte ut pengar i onödan. Kommer inte heller på tal att jag laddar ner ett spel... Så därför köper jag inte Crysis för sexhundra spänn. Spel ska inte bara vara roliga för stunden, man skall kunna njuta av dem. Har redan tröttnat på Crysis demot och jag är inte den som tröttar på demos fort det bör alla veta vid det här laget.. Redigerad 23 november, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Men iallafall, Crysis är inget speciellt. Sure, grafiken är la okay. Men gameplay är inget nytt och ibland lite irriterande, AIn har typ megasuperüberultraCSI-syn. Jag håller med dig totalt... Crysis är inget bra spel tycker jag... Visst grafiken är grym men som du säger... resten är nästan bara irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Aja, det är väll bara att inse att alla inte har samma smak. Enligt mig är Crysis ett av dom bästa Singleplayer spelen som kommit på grymt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Min polare har fastnat här och kommer inte igenom. Han har frågat på Fragbite men där svarar bara alla nötter att han dum. Han är på slutet av "Recovery"-leveln. Virus Bild på grottan. Tack i förhand och svara snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Min polare har fastnat här och kommer inte igenom. Han har frågat på Fragbite men där svarar bara alla nötter att han dum. Han är på slutet av "Recovery"-leveln. Virus Bild på grottan. Tack i förhand och svara snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 (redigerad) Min polare har fastnat här och kommer inte igenom. Han har frågat på Fragbite men där svarar bara alla nötter att han dum. Han är på slutet av "Recovery"-leveln. Virus Bild på grottan. Tack i förhand och svara snabbt "Din polare", har gått en aningen fel, det är nämligen grottan man kom ut från . Ska finnas en till grön prick nånstans på kartan, kommer inte ihåg riktigt. Redigerad 16 december, 2007 av Xennah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 "Din polare", har gått en aningen fel, det är nämligen grottan man kom ut från . Ska finnas en till grön prick nånstans, kommer inte ihåg riktigt. Det är faktiskt min polare som undrar...jag har aldrig spelat spelet Tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Min polare har fastnat här och kommer inte igenom. Han har frågat på Fragbite men där svarar bara alla nötter att han dum. Han är på slutet av "Recovery"-leveln. Virus Bild på grottan. Tack i förhand och svara snabbt Det ser ut som att det har buggat, säg åt na att ladda ett äldre savegame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Det ser ut som att det har buggat, säg åt na att ladda ett äldre savegame Han hade prövat det. Utan resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Nu när ja ska spela Crysis så hör ja hur det brusar asså låter helt konstigtlåter som nån jävla robot som pratar har spelat in ljudet för det är lite svårt att förklara Click Och ja har patchat till 1.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts