Lajnux Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 HAHAHA! Jag är på tredje banan nu och skall precis infiltrera nån jävla bas för att få tag på information. Påväg dit tog jag en liten bil på en väg. Plötsligt kommer en stor jävla lastbil med massa koreaner på. Jag ställer bilen min som vägblockering, "dom kanske stannar så jag kan spränga sönder deras lastbil" tänkte jag. Istället kör lastbilen med full fart rätt in i min bil så att hela skiten sprängs och det regnar koreaner. Dagens! Edit : Tog ett screen, synns inte så möe dock Lmao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 HAHAHA! Jag är på tredje banan nu och skall precis infiltrera nån jävla bas för att få tag på information. Påväg dit tog jag en liten bil på en väg. Plötsligt kommer en stor jävla lastbil med massa koreaner på. Jag ställer bilen min som vägblockering, "dom kanske stannar så jag kan spränga sönder deras lastbil" tänkte jag. Istället kör lastbilen med full fart rätt in i min bil så att hela skiten sprängs och det regnar koreaner. Dagens! Edit : Tog ett screen, synns inte så möe dock Fordon exploderar lite för lätt. Körde in i en jeep in demot och den sprängdes, eller jag jag hoppade ut från bilen i sista sekunden innan crashen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Hur mycket av spelet är Alienslakt? Sen undrar jag vad som händer på den kända 30sek trailern där man får se en alien-tripod resa sig upp och (erm...) ge ifrån sig ett obehagligt ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Hur mycket av spelet är Alienslakt? Sen undrar jag vad som händer på den kända 30sek trailern där man får se en alien-tripod resa sig upp och (erm...) ge ifrån sig ett obehagligt ljud Jag har inte spelar sådär superlångt, men ett ganska bra tag iaf och jag har inte fått slakta några än. Tror det kommer snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Alltså, Crysis var inte det bästa liret jag spelat men defentivt det snyggaste! Men jag kan inte skaka av mig känslan av att detta bara är ett Far Cry 2. Jag kom ganska "långt" ungefär till när utgrävningsplatsen frusit till is. och det på liksom 20-30min. (Jag sitter på en kompis dator atm. http://static.pici.se/pictures/JAOpuyUBX.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Alltså, Crysis var inte det bästa liret jag spelat men defentivt det snyggaste! Men jag kan inte skaka av mig känslan av att detta bara är ett Far Cry 2. Jag kom ganska "långt" ungefär till när utgrävningsplatsen frusit till is. och det på liksom 20-30min. (Jag sitter på en kompis dator atm. http://static.pici.se/pictures/JAOpuyUBX.jpg Det är därför man inte ska köra på lättaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 (redigerad) Det är därför man inte ska köra på lättaste. Men det gjorde jag ju inte. Kör på normal eller vad det nu hette i just Crysis. Redigerad 18 november, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Men det gjorde jag ju inte. Kör på normal eller vad det nu hette i just Crysis. Säger bara Delta: Dom pratar Koreanska, ingen granat varning, inget sikte och du dör på typ 2skott xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 (redigerad) Efterhand när jag klarade ut spelet är jag enormt besviken på Crysis.. På E3 förra året(?) kunde man se gameplay på spelet. Killen som visar springer runt i skogen och smyger runt skjuter koreaner med sömn ammunition och kör lite bil och skjuter ner träd med mera. Han berättar en del story och om vad man kan göra i spelet och så. Sedan efter ett tag så laddar han till en bana han säger vara ungefär i mitten av spelet. På denna banan är man på ett hangarfartyg, han har lite space:ade vapen, en stor rymdspindel har krypit upp på båten och han skjuter missiler på den. För er som har klarat ut spelet vet att detta är den allra sista banan, detta blev jag jävligt upprörd av. Alltså, varför i helvete visa SISTA BANAN? Jag ville ha mer smyga och skjuta koreaner, se mer strider mellan koreaner och aliens. Inte att alla vart sönder frysna och bara möta irriterande små robotar som kommer i vågor då och då. Demot var nästan roligare upplevelse. Redigerad 20 november, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 (redigerad) Kommit in på det oerhört tråkiga skeppet nu och hoppas innerligt att man slipper vara där allt för läJag håller för övrigt med Sikorka. Usch vad mycket roligare spelet var innan alla frystes så spelet blir ultratråkigt. nge. Redigerad 20 november, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Jag håller med er. Så fort koreanerna stack och ön frös till is så kändes det som att man spelade bara för att..bli av med det liksom. Tråkigt, eftersom att spelet var så sjukt jävla kul när man stridade mot människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 (redigerad) stridade stred Crysis borde komma till PS3 >_> Redigerad 21 november, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 stred PS3 >_> Playstation 3!!!!! :D :D <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 stred Crysis borde komma till PS3 >_> Tror inte det skulle fungera till konsol. Möjligtvis den senare delen av spelet. Guuuud vad tråkig den senare delen av spelet är... Minigun hit och minigun dit. Snälla, jag vill spela taktiskt, inte springa omkring och meja ner fiende efter fiende (som tar 10 minuter på sig att dö så att allt är jättesegt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Spelet suger. Kommer inte att köpa fulla versionen. Har tröttnat på demot helt. Försöke som sagt att spela taktiskt vilket icke går. Fienden sköt på en tunna med bensin, bang. Jag laddar om och till min förvåning sprängs samma hus igen. Laddar om igen, och samma sak händer. Nästa gång då jag laddar om Hör jag något som går sönder, samtidigt som någon skriker till och skickar en nödraket. Efter att ha kört om flera flera gånger lyckas jag döda alla. Tyvärr inte den som bör vara lättaste bytet. Han skickar en nödraket från utedasset och jag får ladda om. Jag smyger mig mellan en grönsoptunnna och ett staket. Det är trångt.. Pang, jag faller ihop död. AI'n är helt fuckad. Stod bakom tio till tolv tunnor med bensin, vad tror ni dumfan gör? Missar mig och skjuter på tunnorna. Alla dör. Ibland då man smyger runt och dödar folk så skickar de iväg dessa satans raketer och anropar förstärkning, även om de i verkligheten inte skulle märkt något. När det gäller att meja ner folk som är Postal betydligt mycket roligare. Orka springa runt med raketkastare och minigun och meja ner alla. Blir tråkigt som fan. Kommer aldrig aldrig att köpa detta spel. På tal om Postal demotså tar fan detta spel rekordet i mest buggar på ett demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 *Allmänt gnäll* Dont blame the game, blame the player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Dont blame the game, blame the player Skulle just säga det samma. Nog för att spelet var en besvikelse (enligt mig), men det där gnället var ju bara på grund av att Cyprez är dålig. Visst för att AIn inte är den bästa, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Jag tycker att AIn är jävligt bra. Finns ingen bättre känsla än när det bara är en fiende kvar och man är i en tät djungel. Man smyger sig på honom med cloak, ändrar fort till styrka, hoppar över honom, landar framför, tar tag i honom och kastar honom åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Jag tycker att AIn är jävligt bra. Finns ingen bättre känsla än när det bara är en fiende kvar och man är i en tät djungel. Man smyger sig på honom med cloak, ändrar fort till styrka, hoppar över honom, landar framför, tar tag i honom och kastar honom åt helvete Vad har det med AIn att göra? Visst, dom är skitkul att döda, men oftast är dom dumma i huvudet. Ibland har dom någon form av supersyn och ser en från flera kilometers avstånd när man försöker smyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Kanske släpps en patch som fixar till det lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts