DrStupid Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Mina planer på att köpa Crysis förstördes då jag såg videos från Far Cry 2. Ser betydligt mycket bättre ut. Jag tyckte att det såg ut att vara exakt som crysis fast utan dräkten och utomjordingarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Älskar Crysis fullversionen Hur långt har ni kommit? Ja har kommit där man ska gå i den där floden eller vad det är. När man har räddat den där tjejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Brrr... http://static.pici.se/pictures/aGxAMUpZC.jpg Förövrigt så höll sig spelet på en stadig 30 fps förutom i cutscenes, vilket flöt på väldigt bra.. konstigt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Lite roliga filmer: http://www.youtube.com/watch?v=ukBBvlxPcn0 http://www.youtube.com/watch?v=PSmi0rjcWRc Själv har jag inte hela Crysis än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Har hela Crysis släppt? Demot var superkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Har hela Crysis släppt? Demot var superkul! Oo jaa , iallfall hos Piraterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Så, hur är spelet nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Så, hur är spelet nu då? Om du menar fullversionen så är det underbart. Btw i filmen så såg man att huset sprängdes av en granat. Blir det så bara om man har DX10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Om du menar fullversionen så är det underbart. Btw i filmen så såg man att huset sprängdes av en granat. Blir det så bara om man har DX10? Nej. Både DX9 och DX10 kan hantera fysik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Hur mycket kostar spelet? Är det typ 600 KRRRR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 (redigerad) Nej. Både DX9 och DX10 kan hantera fysik. DX10-versionen har dock mer avancerad fysik. Inte för att DX9 inte klarar det, men eftersom CryTek har gjort så eftersom Microsoft måste få folk att köpa Vista. Samma sak med 32 vs. 64-bitar med Far Cry. Visst var det skillnad mellan versionerna, men bara eftersom CryTek gjorde så att det skulle vara skillnad. Det är dock ingen prestandaskillnad mellan 32 och 64 bitar, vilket man ser på t.ex. Crysis. Redigerad 13 november, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Går det fortfarande att låsa upp "DX10"-läget i XP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Tjuvbygge med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 (redigerad) Så DX10 är mer avancerad för Vista? Redigerad 13 november, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Börjar det inte dra ihop sig till att göra en egen Crysis tråd nu när folk börjar få hem fullversionen av spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Börjar det inte dra ihop sig till att göra en egen Crysis tråd nu när folk börjar få hem fullversionen av spelet? Medhåll. Alternativt att det bytes namn på tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Spelat klart Crysis nu. Spännande, men slutet kändes lite tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Spelat klart Crysis nu. Spännande, men slutet kändes lite tråkigt. Då skulle du kunna svara på en fråga jag har Du vet då man har varit inne i någon liten bas och räddat en spion och en av dom gubbarna som man samarbetar med säger att man ska ta sönder två pansarvagnar så att han kan komma därifrån med henne. Hur ska jag gå tillväga för att förstöra dessa pansarbyggen, har försökt med både rocketlaucher och frags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Då skulle du kunna svara på en fråga jag har Du vet då man har varit inne i någon liten bas och räddat en spion och en av dom gubbarna som man samarbetar med säger att man ska ta sönder två pansarvagnar så att han kan komma därifrån med henne. Hur ska jag gå tillväga för att förstöra dessa pansarbyggen, har försökt med både rocketlaucher och frags. Jag skjöt helvetena med rocketlaunchern. Krävs 2-3 träffar för att slå ut dem. Tror det finns C4 där också, testa dra på speedläget, spring och släng en klutt C4 på dem, spring iväg och njut av explosionerna. Annars kan du ju stealtha fram med cloak mode och göra samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 (redigerad) HAHAHA! Jag är på tredje banan nu och skall precis infiltrera nån jävla bas för att få tag på information. Påväg dit tog jag en liten bil på en väg. Plötsligt kommer en stor jävla lastbil med massa koreaner på. Jag ställer bilen min som vägblockering, "dom kanske stannar så jag kan spränga sönder deras lastbil" tänkte jag. Istället kör lastbilen med full fart rätt in i min bil så att hela skiten sprängs och det regnar koreaner. Dagens! Edit : Tog ett screen, synns inte så möe dock Redigerad 13 november, 2007 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts