Jump to content

Crysis Demo

minigun
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 156
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej. Både DX9 och DX10 kan hantera fysik.

DX10-versionen har dock mer avancerad fysik. Inte för att DX9 inte klarar det, men eftersom CryTek har gjort så eftersom Microsoft måste få folk att köpa Vista. Samma sak med 32 vs. 64-bitar med Far Cry. Visst var det skillnad mellan versionerna, men bara eftersom CryTek gjorde så att det skulle vara skillnad. Det är dock ingen prestandaskillnad mellan 32 och 64 bitar, vilket man ser på t.ex. Crysis.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelat klart Crysis nu. Spännande, men slutet kändes lite tråkigt.

Då skulle du kunna svara på en fråga jag har :whistling:

Du vet då man har varit inne i någon liten bas och räddat en spion och en av dom gubbarna som man samarbetar med säger att man ska ta sönder två pansarvagnar så att han kan komma därifrån med henne. Hur ska jag gå tillväga för att förstöra dessa pansarbyggen, har försökt med både rocketlaucher och frags.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då skulle du kunna svara på en fråga jag har :whistling:

Du vet då man har varit inne i någon liten bas och räddat en spion och en av dom gubbarna som man samarbetar med säger att man ska ta sönder två pansarvagnar så att han kan komma därifrån med henne. Hur ska jag gå tillväga för att förstöra dessa pansarbyggen, har försökt med både rocketlaucher och frags.

Jag skjöt helvetena med rocketlaunchern. Krävs 2-3 träffar för att slå ut dem. Tror det finns C4 där också, testa dra på speedläget, spring och släng en klutt C4 på dem, spring iväg och njut av explosionerna. Annars kan du ju stealtha fram med cloak mode och göra samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHA! Jag är på tredje banan nu och skall precis infiltrera nån jävla bas för att få tag på information. Påväg dit tog jag en liten bil på en väg. Plötsligt kommer en stor jävla lastbil med massa koreaner på. Jag ställer bilen min som vägblockering, "dom kanske stannar så jag kan spränga sönder deras lastbil" tänkte jag. Istället kör lastbilen med full fart rätt in i min bil så att hela skiten sprängs och det regnar koreaner. :whistling:

Dagens!

Edit : Tog ett screen, synns inte så möe dock ^_^

post-791-1194991546_thumb.jpg

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor