Sniper Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Dom kanske hade skyddsväst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Dom kanske hade skyddsväst? Förmodligen. Har sett flera som haft det. Skjuter man dem i skallen är det slut. Stör mig på att om man skjuter soldater med hjälmar i nacken/ansiktet så flyger hjälmen av och de överlever. Kunde ha varit skotthål och lite mer blod på kropparna. Tycker att Far Cry var lämpligt. Såg bara för grymt ut då man prickade av någon i ögat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Men om dom hade tålt mindre så är man också mycket enklare. Vilket enligt mig, bara blir tråkigare då. Nja, med tanke på att de faktiskt klarar av att ta skydd och sammarbeta lär det bli en bra utmaning ändå. Annars skulle det bara vara att göra de ännu smartare. Dom kanske hade skyddsväst? Skyddar knappast så väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Skyddar knappast så väl. Det finns vissa som gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Nja, med tanke på att de faktiskt klarar av att ta skydd och sammarbeta lär det bli en bra utmaning ändå. Annars skulle det bara vara att göra de ännu smartare. Har ju bara testat demot par gånger så vad vet jag. Men tyckte dom tålde ganska lagom mycket iaf. Blir nog svårt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) Det finns vissa som gör det. Ja, om du blir träffad av en 9mm:s puffra. Aldrig att en skyddsväst tål flera direktträffar med helmantlade kulor från en automatkarbin. Redigerad 6 november, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Jag tyckte det på ett sätt var bra att de tålde så mycket. Man är så van vid actionspel där man själv tål ett tiotal träffar men fienderna bara två. Här känns det lite mer balanserat - även om det inte är ett dugg realistiskt. Och, som redan är konstaterat, hur kul vore datorspel som var 100% realistiska? Där man dog/svimmade/föll ner av en träff, där man inte kunde hoppa med bilar, you get the picture. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Cloaken är väldigt obalancerad. Laddas upp allt för snabbt så att spela på svåraste nivån blir en barnlek bara man tänker sig för lite. Jag dödade ALLA fiender på hela banan, på svåraste nivån, utan att dö. Då inkluderar jag även flertalet plocka upp fiende och kasta på andra fiender medan man blir söndermejad av skott, samt klassikern: Strengthjump + shotgun med 3 skott = 3 pers döda. Dessa saker borde inte vara möjliga på svåraste tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) Cloaken är väldigt obalancerad. Laddas upp allt för snabbt så att spela på svåraste nivån blir en barnlek bara man tänker sig för lite. Jag dödade ALLA fiender på hela banan, på svåraste nivån, utan att dö. Då inkluderar jag även flertalet plocka upp fiende och kasta på andra fiender medan man blir söndermejad av skott, samt klassikern: Strengthjump + shotgun med 3 skott = 3 pers döda. Dessa saker borde inte vara möjliga på svåraste tycker jag. Då är du bättre än jag i alla fall jag är jättedålig på att använda dräktens egenskaper på ett bra sätt, så det brukar sluta med att jag tar en bil och mejar ner alla. Redigerad 7 november, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) Jag tyckte det på ett sätt var bra att de tålde så mycket. Man är så van vid actionspel där man själv tål ett tiotal träffar men fienderna bara två. Här känns det lite mer balanserat - även om det inte är ett dugg realistiskt. Och, som redan är konstaterat, hur kul vore datorspel som var 100% realistiska? Där man dog/svimmade/föll ner av en träff, där man inte kunde hoppa med bilar, you get the picture. Ni förstår nog inte riktigt min poäng. Jag menar att öka fiendernas tålighet mot kulor är ett dåligt sätt att öka svårigheten på. Jag anser snarare att AIn borde vara deras starkaste kort. Ta detta exempel: Man ligger i en buske och gör sig redo för ett bakhåll, när sedan fi dyker upp siktar man in sig på gruppledaren och träffar honom med flera skott. Men eftersom han övertålig dör han icke, utan besvarar bara elden tillsammans med resten av gruppen som om bakhållet misslyckats. Ska man inte tjäna på att vara smart och köra taktiskt? Ja, nu kan ni säga "sikta på huvudet då!", men det är faktiskt inte alltid man har läge för det. Och, ja, spel där saker och ting är realistiska är bland de bästa. Redigerad 7 november, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Ni förstår nog inte riktigt min poäng. Jag menar att öka fiendernas tålighet mot kulor är ett dåligt sätt att öka svårigheten på. Jag anser snarare att AIn borde vara deras starkaste kort. Ta detta exempel: Man ligger i en buske och gör sig redo för ett bakhåll, när sedan fi dyker upp siktar man in sig på gruppledaren och träffar honom med flera skott. Men eftersom han övertålig dör han icke, utan besvarar bara elden tillsammans med resten av gruppen som om bakhållet misslyckats. Ska man inte tjäna på att vara smart och köra taktiskt? Ja, nu kan ni säga "sikta på huvudet då!", men det är faktiskt inte alltid man har läge för det. Och, ja, spel där saker och ting är realistiska är bland de bästa. Håller faktiskt med. Det kan vara extremt störande ibland. Som när man har tre skott kvar i magasinet på den ljuddämpade pistolen , och man skjuter på någon sen dör personen inte och ett skott blåser av och allt går åt helvete. Bättre för mycket realism än för lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Jag tycker faktiskt AIn är allmänt korkad. Man kan skjuta dem i ryggen och ändå vänder de sig inte får hoppas att Crytek fixar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 (redigerad) Crysis-Razor1911 600kbps. Redigerad 11 november, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Crysis-Razor1911 600kbps. Fan, måste klara CoD4 först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 (redigerad) Crysis-Razor1911 600kbps. Tankar bara i 40/kbs ner Får bättre fart när det är fler seeders. Redigerad 12 november, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Har testat att gjort en egen liten bana nu i editorn. Kul som fan. ;D Btw, har det någon gång hänt för er att när ni står i cloak mode och så kommer en vakt som patrullerar och ställer sig och pissar på ditt huvud? Lol, hände mig. Sköt han mellan benen med sömnpilarna eller vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 (redigerad) Btw, har det någon gång hänt för er att när ni står i cloak mode och så kommer en vakt som patrullerar och ställer sig och pissar på ditt huvud? Lol, hände mig. Sköt han mellan benen med sömnpilarna eller vad det är. HAHAHA Nej. Har aldrig hänt mig. Redigerad 11 november, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Tankar bara i 40/kbs ner Får bättre fart när det är fler seeders. Btw tankar Loders torrent §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Crysis-Razor1911 600kbps. Tihi, för mig går det i 770 kbps. Gött! Har förövrigt varvat demot 6-8 gånger, är fan kär i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Mina planer på att köpa Crysis förstördes då jag såg videos från Far Cry 2. Ser betydligt mycket bättre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts