Jump to content

Crysis Demo

minigun
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 156
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jävligt rått att man kan skjuta sönder träd så de faller och att man helt enkelt kan spränga sönder hus.

Det kommer bli så coolt när man springer runt där i skogen och kastar en granat som gör att ett gäng träd trillar ner och mosar lite fiender. :naughty:

Alien Tripods borde också vara ett större hot eftersom dom borde mosa ner en del träd dom med. Om man bordser från deras vapen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade igenom demot igår, och det var väl rätt blandat. Miljöerna var bra designade och fungerar väl för både direkt strid och smygande, och därmed olika taktiker efter behag. Känslan var helt okej den med - som en blandning mellan Lost och Jurrasic Park. Men, jag stör mig rätt hårt på att det krävs 4 - 6 direkträffar i torsot för att sänka en fiende. De är trots allt begåvade med en mycket bra AI, och kan därmed ta skydd och snabbt besvara elden. Så det skulle kännas mer balanserat om de faktiskt hade lite mer realistisk tålighet mot kulor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade igenom demot igår, och det var väl rätt blandat. Miljöerna var bra designade och fungerar väl för både direkt strid och smygande, och därmed olika taktiker efter behag. Känslan var helt okej den med - som en blandning mellan Lost och Jurrasic Park. Men, jag stör mig rätt hårt på att det krävs 4 - 6 direkträffar i torsot för att sänka en fiende. De är trots allt begåvade med en mycket bra AI, och kan därmed ta skydd och snabbt besvara elden. Så det skulle kännas mer balanserat om de faktiskt hade lite mer realistisk tålighet mot kulor.

Men om dom hade tålt mindre så är man också mycket enklare. Vilket enligt mig, bara blir tråkigare då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor