mr_tobbe Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Det var väl ingen X2? Det var ju en "vanlig" A64, ingen A64 X2. Ja jävlar, läste Boomers inlägg, men den är fortfarande bättre (om än lite). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Ja jävlar, läste Boomers inlägg, men den är fortfarande bättre (om än lite). Mjo, om du säger det så. har inte så stor koll på vad AMD menar med deras 3200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Jävligt rått att man kan skjuta sönder träd så de faller och att man helt enkelt kan spränga sönder hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Jävligt rått att man kan skjuta sönder träd så de faller och att man helt enkelt kan spränga sönder hus. Det kommer bli så coolt när man springer runt där i skogen och kastar en granat som gör att ett gäng träd trillar ner och mosar lite fiender. Alien Tripods borde också vara ett större hot eftersom dom borde mosa ner en del träd dom med. Om man bordser från deras vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Wtf. smög mig runt med ljuddämpare och dödade två män - som var tillsammans på ett dass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Wtf. smög mig runt med ljuddämpare och dödade två män - som var tillsammans på ett dass. Kanske var bögar eller skulle kanske göra vuxen saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) Allt medium utom textures, sound quality, physics och shaders som är på high, 1280x1024 ingen AA = 40 FPS (fast lite ändå.) http://www.sweclockers.com/recension/?id=5988 Intressant krönika på sweclockers. Redigerad 4 november, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Ehh jag vet inte så mycket bara att (som jag tror nu... blev osäker) 64 bitars processor är bättre än 86 bitars... Crysis har inga som helst prestandaskillnader mellan X64 och X86-versionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Vad är shaders, volumetric effect och postprocessing för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Ny bana på demot! http://www.crymod.com/thread.php?threadid=9616 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Ny bana på demot! http://www.crymod.com/thread.php?threadid=9616 Det där är väl bara en modifierad verision av demobanan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Någon som vet varför mina texture setting alltid är custom? Gick in you ändrade till high, men de ändrades tillbaks igen. Då jag ändrade till medium var det kvar. Redigerad 5 november, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Nu har jag också testat det! Eller ja, i 800x600 och alla grafikinställnigar på low men det var kul ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Någon som vet varför mina texture setting alltid är custom? Gick in you ändrade till high, men de ändrades tillbaks igen. Då jag ändrade till medium var det kvar. Orka gnälla över sådant skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Orka gnälla över sådant skit. Detsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) Orka gnälla över sådant skit. Jag gnäller inte. Jag ställer en fråga. Om man inte har något vettigare svar håll fingrarna i styr. Någon som har ett svar? Redigerad 6 november, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Orka gnälla över sådant skit. Geez, vad otroligt tuff du var nu. @Cyprez; Du kan inte ha råkat ställa någon av filerna på skrivskyddad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Geez, vad otroligt tuff du var nu. @Cyprez; Du kan inte ha råkat ställa någon av filerna på skrivskyddad? Knappast. Har inte varit och rört dem. Men det bör väl finnas en Config dokument där man kan ändra det? Undrar vart det ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Spelade igenom demot igår, och det var väl rätt blandat. Miljöerna var bra designade och fungerar väl för både direkt strid och smygande, och därmed olika taktiker efter behag. Känslan var helt okej den med - som en blandning mellan Lost och Jurrasic Park. Men, jag stör mig rätt hårt på att det krävs 4 - 6 direkträffar i torsot för att sänka en fiende. De är trots allt begåvade med en mycket bra AI, och kan därmed ta skydd och snabbt besvara elden. Så det skulle kännas mer balanserat om de faktiskt hade lite mer realistisk tålighet mot kulor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Spelade igenom demot igår, och det var väl rätt blandat. Miljöerna var bra designade och fungerar väl för både direkt strid och smygande, och därmed olika taktiker efter behag. Känslan var helt okej den med - som en blandning mellan Lost och Jurrasic Park. Men, jag stör mig rätt hårt på att det krävs 4 - 6 direkträffar i torsot för att sänka en fiende. De är trots allt begåvade med en mycket bra AI, och kan därmed ta skydd och snabbt besvara elden. Så det skulle kännas mer balanserat om de faktiskt hade lite mer realistisk tålighet mot kulor. Men om dom hade tålt mindre så är man också mycket enklare. Vilket enligt mig, bara blir tråkigare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts