Pixiegnom Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Men jag tål inte dålig grafik Jag har hört att spelet är är snyggt även på minimum grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Jag har hört att spelet är är snyggt även på minimum grafik Hoppas det Installerar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Vet ej vad jag har för grafikkort men jag kan köra det mesta på hög. Men det måste väl vara ett ganska bra grafikkort, för Crysis är väl ett ganska stort spel? Laddade ner demot och det funkade fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Nån som kan förklara mig hur man gör en ned räkning tänkte göra en sån till Crysis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Har klarat demot nu, rätt kort... Men det såg endå helt okej ut med ett 6800GT. Men jag var tvungen att vara ca 10 meter från stenarna tex för att se dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Hittade just en rätt skön post på Sweclockers. ja du min dator rullar crysis fin fint på den har 4 år på höften och jag har detta: Radeon 9800pro 256mb Intel p4 3.0ghz 1024 mb ddr2 ram 250 hd Fps = ingenaning hur ser spelet ut då?! http://img222.imageshack.us/img222/2145/nyttbitmappsbild3sw1.jpg Som ni ser så är det en jätte fin soluppgång till vänster och för att göra det lite mer förståbart så är INTE nightvision på utan det där gröna är en fin artifact liksåskogen och all mark som inte ska vara svart men ni kan ju iaf föreställa er hur fint spelet är! tbh så laggade inte mycket alls utan tror jag satt på en ca 40-50 fps... gissa om det var svårt och komma dit jag gjorde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Jag lirade Crysis Demot innan. Jag kunde lira det på lägsta med lite lagg. Här är mina specs: AMD Athlon 64 Processor 3500+ (2,2 Ghz) NVIDIA GeForce 6200SE TC (Pixel Shader 3.0) 1 G RAM Minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) Jag lirade Crysis Demot innan. Jag kunde lira det på lägsta med lite lagg. Här är mina specs: AMD Athlon 64 Processor 3500+ (2,2 Ghz) NVIDIA GeForce 6200SE TC (Pixel Shader 3.0) 1 G RAM Minne. Lol?? Jag ahr en 2.8 ghz (Single-Core) 512 mb ddr och ett geforce 7600 gs och kör på medium med lite lagg Redigerad 2 november, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Lol?? Jag ahr en 2.8 ghz (Single-Core) 512 mb ddr och ett geforce 7600 gs och kör på medium med lite lagg Kanske är för att du har snabbare processor och bättre grafikkort Du har nog inte stött på riktigt minneskrävande grejer än, så det är väl lungt med det lilla du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Kanske är för att du har snabbare processor och bättre grafikkort Du har nog inte stött på riktigt minneskrävande grejer än, så det är väl lungt med det lilla du har. 2 saker... 1. har inte han bättre processor?? en x64 är väl bättre än en x86?? 2. Jag ska köpa nya minnen snart jag lider med de här minnena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Men jag tål inte dålig grafik Det är knappast dålig grafik på Crysis Low Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 2 saker... 1. har inte han bättre processor?? en x64 är väl bättre än en x86?? 2. Jag ska köpa nya minnen snart jag lider med de här minnena Den är bättre, men behöver inte vara snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Den är bättre, men behöver inte vara snabbare. Ehh jag vet inte så mycket bara att (som jag tror nu... blev osäker) 64 bitars processor är bättre än 86 bitars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 2 saker... 1. har inte han bättre processor?? en x64 är väl bättre än en x86?? 2. Jag ska köpa nya minnen snart jag lider med de här minnena En A64 X2 är mycket bättre än Intel Pentium 4 som jag förmodar att du har. Du har starkare grafikkort det är allt. Och snälla ni... sluta säg lagg. Säg låg FPS eller att det hackar. Lagg = dålig ping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Ehh jag vet inte så mycket bara att (som jag tror nu... blev osäker) 64 bitars processor är bättre än 86 bitars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 En A64 X2 är mycket bättre än Intel Pentium 4 som jag förmodar att du har. Du har starkare grafikkort det är allt. Och snälla ni... sluta säg lagg. Säg låg FPS eller att det hackar. Lagg = dålig ping. Nu har jag också varit dum med att sagt "lagg" när jag menar "hack" Brukar också störa mig på det när man pratar människa till människa men glömmer oftast bort när man pratar över internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Sniper, tycker att vi ska reda ut en sak här, pedagogiskt. Hz (datorsammanhang, vanligtvis med prefix Mega eller Giga) anger ju som alla vet klockfrekvensen, dvs. hur många gånger processorn tar ett "steg" i beräkningarna. Gamla P4:or tog korta men många steg, nyare processorer såsom C2D tar lite långsammare men desto längre steg varje gång. I slutändan väger "längden på stegen" tyngre och C2D är snabbare än P4:or i allmänhet (kanske finns något exempel där det inte stämmer, men knappast särskilt vanligt). Fler Hz=bättre är så 1997 som det kan bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Sniper, tycker att vi ska reda ut en sak här, pedagogiskt. Hz (datorsammanhang, vanligtvis med prefix Mega eller Giga) anger ju som alla vet klockfrekvensen, dvs. hur många gånger processorn tar ett "steg" i beräkningarna. Gamla P4:or tog korta men många steg, nyare processorer såsom C2D tar lite långsammare men desto längre steg varje gång. I slutändan väger "längden på stegen" tyngre och C2D är snabbare än P4:or i allmänhet (kanske finns något exempel där det inte stämmer, men knappast särskilt vanligt). Fler Hz=bättre är så 1997 som det kan bli. Erm... Jag visste redan det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Erm... Jag visste redan det där Du sa att en P4:a piskade en A64 X2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Du sa att en P4:a piskade en A64 X2? Det var väl ingen X2? Det var ju en "vanlig" A64, ingen A64 X2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts