minigun Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Japp, nu finns Crysis-demot ute. Har inte hunnit få hem det ännu.. Någon som hunnit testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Jag tankar det nu, ska se när det är klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Oh, detta ska testas när jag har en dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Redan testat detta. Men har inte kommit så långt. Älskar detta redan De har verkligen gjort ett bra jobb med detta. Btw, varför använder vi inte den andra Crysis tråden som finns? för både demot och fullversionen. Just a question Redigerad 27 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Verkligen tjusigt! Men ack så segt och tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Vart tankar man ner demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Vart tankar man ner demot? Finns på FZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Jag har kört igenom det. Men om jag ska vara ärlig så var det inget speciellt direkt...mest ögongodis..Säger inte att det är dåligt, men förvänta er inte för mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Jag har kört igenom det. Men om jag ska vara ärlig så var det inget speciellt direkt...mest ögongodis..Säger inte att det är dåligt, men förvänta er inte för mycket... Hört några stycken säga det. Men jag är nyfiken på en sak till er som spelat. Hur är vapnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Hört några stycken säga det. Men jag är nyfiken på en sak till er som spelat. Hur är vapnen? Vaperna är ju bra fast du kan ju max bära 3 vapen om man räknar pistol. Du kan typ sätta ditt saker på den som Laser,sikte,ljud dämpare beror på vad du plockar upp för vapen. Ja råder er inte att åka långt ut med båten om du inte vill bli sprängd i luften Redigerad 27 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Testat nu. Visst, väldigt snyggt, men ändå inte lika mysigt som Far Cry. (Om man nu ska jämföra med något) Tror inte att spelet blir något speciellt, förutom det visuella då.. tycker att det saknas "känsla".. Men jag kan ju ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Testat nu. Visst, väldigt snyggt, men ändå inte lika mysigt som Far Cry. (Om man nu ska jämföra med något) Tror inte att spelet blir något speciellt, förutom det visuella då.. tycker att det saknas "känsla".. Men jag kan ju ha fel. Det är bara en demo. Uplevelsen förändras när man spelar fullversionen sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Mjo, det jag tyckte om var att man kunde sätta dit olika uppgraderingar på vapnen själv, Jag gjorde alltid så att jag sköt iväg sömn pilar, sedan gick jag fram till mitt offer och bankade skiten ur han med knytnävarna Redigerad 28 oktober, 2007 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Jag körde det på fredags Klarat ut demot och det körs rättså bra på high(Grafik) Men ni vet att sandbox finns va? Det är skit rolligt att leka med den typ stoppa ut en Tank och skuta ner träd osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Den måste man testa. Är den svår att lära sej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Den måste man testa. Är den svår att lära sej? Att lära sig kontrollerna och så menar du? Nä, det tog ungefär en kvart för mig sedan kunde jag alla kommandon och all sånt piss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Det är bara en demo. Uplevelsen förändras när man spelar fullversionen sen. Va? Är det bara en demoversion? Klart det är samma som spelet, fast i kort form.. Visste egentligen innan demot att detta spel inte skulle tilltala mig särskilt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Den måste man testa. Är den svår att lära sej? http://doc.crymod.com/ Manual . Edit: http://www.cryengine2.org/ Ännu mer Redigerad 28 oktober, 2007 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Att lära sig kontrollerna och så menar du? Nä, det tog ungefär en kvart för mig sedan kunde jag alla kommandon och all sånt piss Han syftade på Sandboxen, men det kan vara svårt att veta eftersom Agent47 inte quoatade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Testade precis Crysis demot och jag måste säga att det var riktigt roligt. Mystisk känsla där i början när man hör läskiga ljud från skogen och man hittar sin kompis död hängande i ett träd. Lite Lost/Jurassic Park feeling över det hela. Ser fram emot hela spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts