kire21 Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Forumet stängt. Redigerad 27 oktober, 2007 av kire21 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Nu har jag skapat ett nytt wow forum. Bli gärna medlem. http://gtarealmod.forum24.se/ Här är reglerna som gäller! Inga fula ord eller något sådant. Skriv eller prata inte om något olagligt t.e.x alkohol, knark, fildelning. Var snäll mot andra tänk på att du skriver till rediga människor. Man får självklart inte spamma, skicka länkar med virus. OM DU INTE SKÖTER DIG BLIR DU IP-BANNAD! // Admin Det finns ett sub-forum för privata servrar där, och sist jag kollade var det olagligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 *Reported* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Reklam + Olagligt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Haha så fett fail Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Haha så fett fail Hahaha! "Var snäll mot andra tänk på att du skriver till rediga människor" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Det finns ett sub-forum för privata servrar där, och sist jag kollade var det olagligt Det är inte olagligt. Det strider bara mot blizzards EULA (som man ändå inte accepterar om man kör på privatserver). Svårt att skilja på ett användaravtal och en lag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Dubbelmoral is da shiet ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Visste inte om det. Har ändå stängt forumet. Redigerad 27 oktober, 2007 av kire21 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts