Rullaruntrunt Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Tjo! när min kompis skulle ominstallera hans SanAndreas satte han igång en film samtidigt, och då laggade hela datorn ihop och han fick starta om. Gick han in på C/ så fanns några utav filerna till programmet kvar, men programmet var enligt datorn borta. Så han raderade alla kvarliggande filer och började om på nytt att sätta i skivan. Men när han skulle köra installationen så stod det bara "error". Så för tillfället kan han inte göra ett skit. det står clean the temporary folder stop all running programs check your internet connection jag har försökt hjälpa honom men vi fattar inte ett himla piss ^_^ Så snälla hjälp oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Tjo! när min kompis skulle ominstallera hans SanAndreas satte han igång en film samtidigt, och då laggade hela datorn ihop och han fick starta om. Gick han in på C/ så fanns några utav filerna till programmet kvar, men programmet var enligt datorn borta. Så han raderade alla kvarliggande filer och började om på nytt att sätta i skivan. Men när han skulle köra installationen så stod det bara "error". Så för tillfället kan han inte göra ett skit. det står clean the temporary folder stop all running programs check your internet connection jag har försökt hjälpa honom men vi fattar inte ett himla piss Så snälla hjälp oss Har du tömt temp mapparna??? Eller sökt igenom datorn efter nån Gta se fil som är kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Tjo! när min kompis skulle ominstallera hans SanAndreas satte han igång en film samtidigt, och då laggade hela datorn ihop och han fick starta om. Gick han in på C/ så fanns några utav filerna till programmet kvar, men programmet var enligt datorn borta. Så han raderade alla kvarliggande filer och började om på nytt att sätta i skivan. Men när han skulle köra installationen så stod det bara "error". Så för tillfället kan han inte göra ett skit. det står clean the temporary folder stop all running programs check your internet connection jag har försökt hjälpa honom men vi fattar inte ett himla piss :P Så snälla hjälp oss Formatera om datorn, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts