Stoffe Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Han har redan svarat på vad? Du har redan svarat på Cyprez fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Du har redan svarat på Cyprez fråga. Jaha, jag har svarat. XD Trodde att jag kicken hade svarat på min fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Säker på att allt står rätt till sedan du skrevs ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Säker på att allt står rätt till sedan du skrevs ut? Haha, nja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Jao, jäkligt förödande det där.. Fast jag trodde det slutade brinna för flera dagar sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Jao, jäkligt förödande det där.. Fast jag trodde det slutade brinna för flera dagar sedan. Samma här, trodde det inte var så allvarligt som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Trevlig brand. Hörde nyss på nyheterna att dom har dom flesta av bränderna under kontroll. Hörde även att polisen sköt en misstänkt pyroman i en buske..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Hm sjunde bilden i posten ser ut som att det är från nåt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Californien. jänkarns delstat. hoppas inga eller ytterst få av dem skadades. sen bryr jag mig faktist om människor och skit med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Vad startade branden egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Vad startade branden egentligen? Jag tror att det var torra vindar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Har Aftonbladet missat det hära? Fina bilder iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Jag tror att det var torra vindar. Ja vind är känt som en vanlig orsak till brand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Ja vind är känt som en vanlig orsak till brand. The major contributing factors to the extreme fire conditions are drought in Southern California, hot weather, and unusually strong Santa Ana winds with gusts reaching 85 mph (140 km/h). http://en.wikipedia.org/wiki/California_wi...of_October_2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/California_wi...of_October_2007 Plz niggahs, startade, såsom i att pyrroleffe har varit i farten. Inte vad det var som gjorde att branden blev värre än "vanligt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/California_wi...of_October_2007 Ja som mr tobbe vänligen påpekade är vinden en stor bidragande faktor till sprindningen men den är knappast orsaken till branden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Nja är hyfsat säker på att aftonbladet har skrivigt lite om det. kommer nog till och med rubriken: "miljontals flyr sina hem" eller någon liknade. Ändå ganska sorgligt med alla kafastorofer i USA. Och när jag ändå håller på så var några bilder mcyket snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Jag har en kompis som är där nu, men trodde inte att det brann SÅ mycket. Fueck.. (Kameranörd som jag är så skulle jag fan vilja fota där!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) (Kameranörd som jag är så skulle jag fan vilja fota där!) Tänkte samma sak. Redigerad 28 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Hm sjunde bilden i posten ser ut som att det är från nåt spel Håller med dig Satt och stirrade på den ett tag. Så fin <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts