Jump to content

Californien!

Vice.
 Share

Recommended Posts

Dålig trådtitel. Vad har den för syfte egentligen? Att vi ska diskutera vad som pågår där?

Människor dör och flyr för sina liv och ni kommenterar hur fina bilderna är. Jahapp. Nu blir det väl en reply med "Ska vi bry oss?!" eller något liknande. Hemskt.

Tack för påpekandet om trådtiteln. Nästa gång skall jag pma dig, och fråga dig vad jag skall döpa tråden till. Mina titlar blir alltid så vilseledande...

Vad syftet är med tråden?

Inget! Absolut ingenting alls, ni får gärna diskutera brännderna om ni så önskar, men det ända "syftet" med tråden var enbart att visa några bilder i från bränderna.

Och nej, varken jag eller någon annan kommer att kräva att du skall bry dig, så du kan lugnt sätta dig ner och njuta av bilderna, utan dåligt samvete.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak som oroar mig extremt mycket.

På söndags nätterna brukar jag kolla på en Amerikansk Show (Funday Pawpet Show) som jag totalt älskar pga humorn etcetc, MEN hela den showen sänds från just Californien och allihopa bor i Californien..

Annars var det äckligt snygga bilder

Funday! <3 Hoppas dom kan sända ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte meningen med tråden. Vad ska man diskutera? Dödsantalet? Skulle man diskutera allt liknande skulle forumet fyllas av trådar.

Tack för påpekandet om trådtiteln. Nästa gång skall jag pma dig, och fråga dig vad jag skall döpa tråden till. Mina titlar blir alltid så vilseledande...

Vad syftet är med tråden?

Inget! Absolut ingenting alls, ni får gärna diskutera brännderna om ni så önskar, men det ända "syftet" med tråden var enbart att visa några bilder i från bränderna.

Och nej, varken jag eller någon annan kommer att kräva att du skall bry dig, så du kan lugnt sätta dig ner och njuta av bilderna, utan dåligt samvete.

Han har redan svarat på det. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor