Vice. Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 God morgon alla! (och lycka till ni som ska göra högskoleprovet precis som jag) Som ni alla vet brinenr det i Californinen, här är lite bilder: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Ingen dålig brasa det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 The roof, the roof, the roof is on fire! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Aj aj aj då. Skrivbordsmaterial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Synd bilderna inte var större. Dom var väldigt fina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Lite kul är att samtidigt som brandmännen där kämpar 24 timmar om dygnet så tycker brandmännen i Norrtälje att de har för mycket att göra coh tänker strejka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 http://img99.imageshack.us/img99/7104/1191584765136cu7.jpg Nej men, fina bilder. Nu kan de ju göra marshmallows! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 En sak som oroar mig extremt mycket. På söndags nätterna brukar jag kolla på en Amerikansk Show (Funday Pawpet Show) som jag totalt älskar pga humorn etcetc, MEN hela den showen sänds från just Californien och allihopa bor i Californien.. Annars var det äckligt snygga bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Dålig trådtitel. Vad har den för syfte egentligen? Att vi ska diskutera vad som pågår där? Människor dör och flyr för sina liv och ni kommenterar hur fina bilderna är. Jahapp. Nu blir det väl en reply med "Ska vi bry oss?!" eller något liknande. Hemskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Tycker att det är synd att det har hänt i just Californien då jag personligen tycker att det var ett väldigt fint ställe innan bränderna. Tycker synd om alla som fick sina hus nerbrända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Suger att folk får sina liv förstörda men iaf får vi massa kewla bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Vissa av bilderna var faktisk fina på något sätt. Skulle vilja ha i 1280x1024 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Det kan vi kalla brand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Vill ha i HR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Har varit med om något liknande. Fast det var östra delen av Australien. Kan inte säga att det är speciellt trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Dålig trådtitel. Vad har den för syfte egentligen? Att vi ska diskutera vad som pågår där? Människor dör och flyr för sina liv och ni kommenterar hur fina bilderna är. Jahapp. Nu blir det väl en reply med "Ska vi bry oss?!" eller något liknande. Hemskt. Tack för påpekandet om trådtiteln. Nästa gång skall jag pma dig, och fråga dig vad jag skall döpa tråden till. Mina titlar blir alltid så vilseledande... Vad syftet är med tråden? Inget! Absolut ingenting alls, ni får gärna diskutera brännderna om ni så önskar, men det ända "syftet" med tråden var enbart att visa några bilder i från bränderna. Och nej, varken jag eller någon annan kommer att kräva att du skall bry dig, så du kan lugnt sätta dig ner och njuta av bilderna, utan dåligt samvete. Redigerad 27 oktober, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 En sak som oroar mig extremt mycket. På söndags nätterna brukar jag kolla på en Amerikansk Show (Funday Pawpet Show) som jag totalt älskar pga humorn etcetc, MEN hela den showen sänds från just Californien och allihopa bor i Californien.. Annars var det äckligt snygga bilder Funday! <3 Hoppas dom kan sända ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Förstår inte meningen med tråden. Vad ska man diskutera? Dödsantalet? Skulle man diskutera allt liknande skulle forumet fyllas av trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Förstår inte meningen med tråden. Vad ska man diskutera? Dödsantalet? Skulle man diskutera allt liknande skulle forumet fyllas av trådar. Tack för påpekandet om trådtiteln. Nästa gång skall jag pma dig, och fråga dig vad jag skall döpa tråden till. Mina titlar blir alltid så vilseledande... Vad syftet är med tråden? Inget! Absolut ingenting alls, ni får gärna diskutera brännderna om ni så önskar, men det ända "syftet" med tråden var enbart att visa några bilder i från bränderna. Och nej, varken jag eller någon annan kommer att kräva att du skall bry dig, så du kan lugnt sätta dig ner och njuta av bilderna, utan dåligt samvete. Han har redan svarat på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Han har redan svarat på det. Han har redan svarat på vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts