Nik. Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Back to topic~ Bh'n du just satte på dig kliade fruktansvärt så du e tvungen att klia på dina manboobs hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Spamma inte ner min tråd. Uppdaterar när jag orkar. Vill se fem forumiter spamma mig på MSN innan jag ritar nästa bild!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Spamma inte ner min tråd. Uppdaterar när jag orkar. Vill se fem forumiter spamma mig på MSN innan jag ritar nästa bild!!! Hade man dig på MSN så.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) RavenE Kebab VickeX eXotic Tweak 5/5, tjoho! Då springer jag väl och skriver in koden på apparaten då! Redigerad 28 oktober, 2007 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 RavenE Kebab VickeX eXotic Tweak 5/5, tjoho! Då springer jag väl och skriver in koden på apparaten då! It's an honor to honor you sir! *Vänta vänta* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Knappade in koden och passade på att klia mig på mina manboobs. Det fungerade ju fint! Bara att traska in, eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) It's an honor to honor you sir! *Vänta vänta* w.ord på det. Eftersom du har cyberglasögon så traskar du bara in. Dom varnar dig om något farligt väntar där inne. Redigerad 28 oktober, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Det är ju fan en metalldörr till, idiot. Ser du inte det? Krasha varningslampan, se vad som händer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Det är ju fan en metalldörr till, idiot. Ser du inte det? Krasha varningslampan, se vad som händer. Närå, ingen extradörr, bara lite slarvigt tecknat. Bort med lampjävelen! ... Inget särskilt verkar hända... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Inget händer som du kan se nu, men vänta tills du kommer in i rummet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Närå, ingen extradörr, bara lite slarvigt tecknat. Bort med lampjävelen! http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/img522_s351.png ... Inget särskilt verkar hända... http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/img988_s352.png Hmm. Gå upp till "monsterrummet" igen och se dig omkring efter någon säker källa till ljus. T.ex en ficklampa eller en ljuslykta med ett ljus i. Vad som helst som kan gynna din exploration i det mörka rummet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Kolla min inventory! Har ju redan tändstickor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Kolla min inventory! Har ju redan tändstickor. Tändstickor ja, men dom brinner ju bara i ett par sekunder. Edit: Och jag skrev inte att du behövde hitta tändstickor också, eller att ljuset redan borde vara tänt, detta betyder att jag viste att du hade tändstickor. Redigerad 28 oktober, 2007 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Jag hittade... En till tändsticka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Jag hittade... En till tändsticka. :o Tryck in den i ögat på den döde varelsen, och gå sedan ner och följ RavenE's råd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Gör vad du vill med tändstickan, vi vet ju inte ens om rummet är mörkt? Om det är det så är det bara att leta efter en lysknapp... I mörkret. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Sådärja. Här var det mörkt! Jag tänder väl en tändsticka och letar efter lysknappen... Där! Bara att trycka på eller? Edit: Fyfan som jag ser ut, vad fan har ni gjort med mig Redigerad 28 oktober, 2007 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Sådärja. Här var det mörkt! Jag tänder väl en tändsticka och letar efter lysknappen... Där! Bara att trycka på eller? Edit: Fyfan som jag ser ut, vad fan har ni gjort med mig ´ Bara att trycka på ja! Sen så håller jag med, släng av kläderna och spela naken basket i den nya gymnastik salen som tänds upp! Redigerad 28 oktober, 2007 av 50 cent Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Skulle helst vilja att ni inte skriver vad som händer, utan bara ge förslag på vad jag ska göra. Och vad som syns när jag tänder får ni se imorgon! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Och vad som syns när jag tänder får ni se imorgon! CLIFF-IF-IF-HANGER. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts