Siana Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Ta på dig kläderna som skyltfönsterdockan hade på sig! Jag menar, en tjej kan väl inte vandalisera och mörda en oskyldig professor (eller vem det var) sådär? RavenE: Det var bara en bild på vad JAG såg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Du rammlar omkull av chock när du ser Vaxxor med en pistol i handen! Redigerad 27 oktober, 2007 av xXxGemagexXx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 RavenE: Det var bara en bild på vad JAG såg. Lampan ovanför hissen hade ju skiftat färg, är inte det något att undersöka? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Lampan ovanför hissen hade ju skiftat färg, är inte det något att undersöka? Undersök som sagt, sen och försök klämma på handtaget och se om något larm går. Gå in. Om den är stängd så försöker du bryta loss den med kofoten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Först tycker jag du borde klicka på "rewind" som finns på den där knappsatsen vid hissen, och spola tillbaka tills du är med aliensnubben igen. Sedan borde du kolla på forumet vilket datum det är, och liknande. Se om du kan få någon mer info därifrån alltså. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Först tycker jag du borde klicka på "rewind" som finns på den där knappsatsen vid hissen, och spola tillbaka tills du är med aliensnubben igen. Sedan borde du kolla på forumet vilket datum det är, och liknande. Se om du kan få någon mer info därifrån alltså. Finns ingen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Finns ingen? Klart det gör, är du blind eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Klart det gör, är du blind eller? Nej? Redigerad 28 oktober, 2007 av Remoob Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Nej? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Vänta nu, hade någon tagit sedeln från dockans mun!? Eller ser man den bara inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Nej? Jo! Titta här! Edit: Mr_Tobbe, dockan ligger med fejset i backen. Redigerad 28 oktober, 2007 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Vänta nu, hade någon tagit sedeln från dockans mun!? Eller ser man den bara inte. Titta inte på mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Titta inte på mig. Ingen vill titta på dig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Ingen vill titta på dig.. hahhahahahahahah, eeh, nej vänta? det var inte roligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Det ser ut som att någon har skrivit ett meddelande på dockans sedel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Ingen vill titta på dig.. Oj, jädrar vad ägd jag blev nu. Måste gå och gråta tror jag. Tönt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) hahhahahahahahah, eeh, nej vänta? det var inte roligt Det var inget skämt @ravenE tål du inte sanningen? Redigerad 28 oktober, 2007 av Remoob Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Oj, jädrar vad ägd jag blev nu. Måste gå och gråta tror jag. Det gör inget. Jag tycker i alla fall att du är söt. <3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Det var inget skämt @ravenE tål du inte sanningen? Tönt, jag tittar gärna på RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Det var inget skämt @ravenE tål du inte sanningen? Boo, get off the stage!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts