RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Dock måste vi ju överväga faktumet att vi kanske aldrig ser dockan igen om vi går in på en gång, jag menar, dörren kommer ju inte att vandra någonstans, men man vet aldrig med nedräknande skyltdockor... Jag röstar för att du går tillbaka till dockan, och tar ett anständigt farväl. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Dock måste vi ju överväga faktumet att vi kanske aldrig ser dockan igen om vi går in på en gång, jag menar, dörren kommer ju inte att vandra någonstans, men man vet aldrig med nedräknande skyltdockor... MMMMMmm DOCKAN DOCKAN DOCKAN Redigerad 27 oktober, 2007 av Remoob Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Slå sönder knappsatsen med. Sedan går försiktigt du in i rummet, med kofoten i högsta sjävlförsvars-beredskap. Satte igång och följde dessa instruktioner långt innan ni andra skrev om att jag skulle gå tillbaka och kolla dockan, så det fick bli det. Sisådärja... http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img429/s29.png Vad är det här för snubbe nu då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) It's Hiro Nakamura. And he is from the future. Och han är medlem på GTAsajten. Han har glasögon, då kan det vara jag, Markky eller någon annan forumit med glasögon. Redigerad 27 oktober, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Satte igång och följde dessa instruktioner långt innan ni andra skrev om att jag skulle gå tillbaka och kolla dockan, så det fick bli det. bild Sisådärja... bild Vad är det här för snubbe nu då? Det måste ju vara någon medlem på forumet ser man ju pga skärmen! En smart sådan som kan flera språk ser det ut som! Redigerad 27 oktober, 2007 av Saleen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Satte igång och följde dessa instruktioner långt innan ni andra skrev om att jag skulle gå tillbaka och kolla dockan, så det fick bli det. *BILD Sisådärja... *BILD Vad är det här för snubbe nu då? akta dig, det var kanske han som ?kidnappade? dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Oh fuck, oh fuuuck! TOLD YA WE SHOULD'VE GONE FOR THA SKYLTDOCKA! Teoman. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 HUGG IHJÄL HAN MED KOFOTEN OCH SLÅ SEDAN SÖNDER MONITORN! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 HUGG IHJÄL HAN MED KOFOTEN OCH SLÅ SEDAN SÖNDER MONITORN! Offtopic: Marky vem är det på din signatur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Offtopic: Marky vem är det på din signatur? Björn Strid, sångare i Soilwork. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 HUGG IHJÄL HAN MED KOFOTEN OCH SLÅ SEDAN SÖNDER MONITORN! FIGHT, FIGHT, FIGHT! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Allrighty. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img883/s292.PNG http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img412/s293.PNG Ojdå... Nu gick någon sorts larm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Ta glasögonen från mannen och spring för glatta livet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Men egentligen är det killens mobil som ringer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Näe, han hade ingen mobil. Vart fanken ska jag då? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img789/s30.PNG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Försök hitta en väg ut! Eller kanske en till dörr! Nu är det bråttom! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img375/s31.PNG Redigerad 27 oktober, 2007 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Ta på dig kläderna som skyltfönsterdockan hade på sig! Jag menar, en tjej kan väl inte vandalisera och mörda en oskyldig professor (eller vem det var) sådär? Redigerad 27 oktober, 2007 av Saleen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Skriv in koden på apparaten på dörren i mitten! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Waaiiit. Vart har du själv tagit vägen nu? Sprungit ut ur bild? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts