Siana Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 ... Ajdå... En timer... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Slå upp luckan med kofoten! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Slå upp luckan med kofoten! Det är ingen lucka, det är en display. Ska jag slå sönder den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Eller så lämnar vi bara den tragiska plasthoran där med en sedel i munnen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Ta av huvudet på dockan o dra ut några sladdar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Totalförstör dockan med allt du har, så får man se om den inngehåller något eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Eller så lämnar vi bara den tragiska plasthoran där med en sedel i munnen. Det låter bra! Hmm... Vad är det här för ställe? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Ta trappan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Det låter bra! Hmm... Vad är det här för ställe? Bända upp dörren längst till vänster med kofoten! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Bända upp dörren längst till vänster med kofoten! Och lägg en sedel där i också.. i springan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 STOPP! Innan du gör något annat så eldar du upp lappen (innan den tända tändstickan har brunnit upp). Informationen på lappen kommer du självklart ihåg i huvudet. För du vill ju självklart inte att vem som helst ska kunna sno lappen ifrån dig och se vad som står därpå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Ojdå, okej. Lappen är uppeldad. Eftersom Lajnux var först med att replya följer jag denna gången hans råd - upp för trappan! Edit: Sitter själv och skrattar lite åt hur bilderna, speciellt jag förändras efter varje bild... Ni får ha överseende med det, jag håller på och lära mig Inkscape. Redigerad 27 oktober, 2007 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Nu skulle du haft med dig provdockan, och ställt henne vid hissdörren. Kameran som sitter bredvid kanske skjuter laser? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Ojdå, okej. Lappen är uppeldad. Eftersom Lajnux var först med att replya följer jag denna gången hans råd - upp för trappan! Edit: Sitter själv och skrattar lite åt hur bilderna, speciellt jag förändras efter varje bild... Ni får ha överseende med det, jag håller på och lära mig Inkscape. Slå ner kameran med kofoten! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Efter att slagit ner kameran kan du gå och svara i telefonen eftersom den ringer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Nu skulle du haft med dig provdockan, och ställt henne vid hissdörren. Kameran som sitter bredvid kanske skjuter laser? Ett jävla gnällande, MEN VISST GÅ OCH KOLLA HUR DET GÅR MED DOCKAN DET HAR JU GARANTERAT GÅTT 5 MINUTER SÅ DET KAN JU VARA INTRESSANT OCKSÅ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Ojdå, okej. Lappen är uppeldad. Eftersom Lajnux var först med att replya följer jag denna gången hans råd - upp för trappan! Edit: Sitter själv och skrattar lite åt hur bilderna, speciellt jag förändras efter varje bild... Ni får ha överseende med det, jag håller på och lära mig Inkscape. Jag tycker att du ska gå fram telefonen och prova slå nummret som stod på lappen i början, kanske är någon skummis. Annars kan du slå in siffrorna till hissen och se vart det bär av. (Glöm inte att peka finger in i kameran, någon kanske kollar på dig och känner då att du är tuffare än du verkar ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Efter att slagit ner kameran kan du gå och svara i telefonen eftersom den ringer. Skulle helst vilja att ni inte skriver vad som händer, utan bara ge förslag på vad jag ska göra. (Ska ta itu med era förslag strax) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Efter att slagit ner kameran kan du gå och höra om telefonen ringer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Du bör nog kolla bakom dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts