Siana Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) Allright, detta är ingen lek, det är en serie precis som GTAsajten Serier eller Tux P.I. Den enda skillnaden är att NI är med och styr händelsen... Ni känner säkert till konceptet. Hjälp, vad ska jag göra? Vaknade upp här! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img313/s1.PNG Redigerad 26 oktober, 2007 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Tidningen på golvet kanske har någon information om läget! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Jag gillar ju vad jag ser, men jag vet inte om det hjälper mig så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) Halsduken/jackan (?) som hänger på väggen kan hjälpa dig att fånga flugan. Kul idé också! Redigerad 26 oktober, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) Den där flugan verkar jäkligt jobbig? Du kanske ska ta och försöka ta kål på den? ' Edit: Dumma RavenE. Redigerad 26 oktober, 2007 av Saleen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) Det är ingen halsduk, det är tapeten som har gått sönder! Väggen ser tämligen bräcklig ut... Ja, flugan är irriterande... Men den är så snabb! Nu sitter den i för sig still, men det är svårt att döda den med bara händerna! Edit: Det är inte alltid jag lyssnar på den som är snabbast... Jag väljer de bästa/roligaste förslagen. Redigerad 26 oktober, 2007 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Kolla försiktigt om dörren är öppen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Edit: Det är inte alltid jag lyssnar på den som är snabbast... Jag väljer de bästa/roligaste förslagen. Okej, men nu tänker jag vänta tills någon annan skriver, annars kan jag sitta hela natten och säga vad han ska göra. Föresten, vem är "han", Siana själv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) Du känner dig kreativ nog och river bort lite mer av tapeten. Det kanske döljer sig något bakom? @Saleen: Hade samma tanke jag med. xD Det med att sitta och ge förslag hela natten alltså. Redigerad 26 oktober, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Jag kommer inte vara vaken hela natten. Karaktären är en virtuell klon av mig! Dörren är låst. *RITSCH* Oj, vad fanken var det som gömde sig bakom tapeten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Cool som du är väljer du vägen mot "bad stuff". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Allright! Det ser ut att vara ganska tomt, förutom två stora knappar på mitten av golvet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Hade vi inte en liknande tråd som blev stängd? Ioförsig använder denna ett annat mönster, men ändå, eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Tryck på båda knapparna samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Hade vi inte en liknande tråd som blev stängd? Ioförsig använder denna ett annat mönster, men ändå, eller? Nej. Ebeeto förklarade ingenting med sin tråd och det var förmodligen därför den blev låst. Jojjes tråd hade bättre struktur, ingen låsning där. Ska trycka på knapparna strax! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) *Notera tiden på min förra post* Efter att ha läst lite i Jojjes serie tyckte jag gott att jag kunde snygga till min. Så här är jag nu, uppfräschad, och trycker på knapparna! ... En lucka öppnas! Redigerad 27 oktober, 2007 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Dra en victory fap för att du känner dig stolt ^^ Efteråt så tar du Pengarna/objektet, kolla snabbt igenom vad det är, sen så går du tillbaka till good stuff Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Nej nej nej, inte good stuff. Det är en fälla. Bad stuff = Good stuff Och vice verca. Du tar upp lappen och läser, där står det "R..v...E". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 *Notera tiden på min förra post* Efter att ha läst lite i Jojjes serie tyckte jag gott att jag kunde snygga till min. Så här är jag nu, uppfräschad, och trycker på knapparna! ... En lucka öppnas! Ta med det röda föremålet som hängde på väggen i den senaste bilden och gå tillbaka och försök att öppna dörren som vi tidigare i serien såg låst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Sådärja. Allt upplockat, och... Aaaah.... http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img288/s8.PNG Någon lapp på golvet syns inte till, jag beger mig mot den låsta dörren! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts