Bobbo Viking Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Har precis köpt en Walkman som man förstås behöver installera Sonys program SonicStage för att det ska fungera. Jag har gjort detta men när jag väl har öppnat programmet så går det inte att importera eller lägga in filer i spelningslistan eller biblioteket. Om man försöker lägga in 10 låtar samtidigt så kommer rutan "Programmet är av förbjuden åtgärd och måsta avslutas" upp och samma sak händer efter ett tag om jag försöker lägga in låtarna en och en. Fucking shit är vad jag kallar det. Någon som vet hur man åtgärdar detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Har precis köpt en Walkman som man förstås behöver installera Sonys program SonicStage för att det ska fungera. Jag har gjort detta men när jag väl har öppnat programmet så går det inte att importera eller lägga in filer i spelningslistan eller biblioteket. Om man försöker lägga in 10 låtar samtidigt så kommer rutan "Programmet är av förbjuden åtgärd och måsta avslutas" upp och samma sak händer efter ett tag om jag försöker lägga in låtarna en och en. Fucking shit är vad jag kallar det. Någon som vet hur man åtgärdar detta? Det kan ju vara en speciell fil. Har du kollat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts