Renard Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Jag bara undrar om det går att åka den där tunnelbanan som går på räls över marken samt spårvagnen som går genom stan? Jag skaffade spelet igår och är grymt nöjd med det men jag stog på perongen i Little Italy i ca 20 min utan att något tåg kom. Fan värre än SL ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 ja det går det gå till en "skyway" hållplats (gjorda i trä, trappor som går upp till en plattform) sen när tåget stannar, klicka på "gå in i fordon" knappen, vanligtvis höger musknapp. spårvagnarna måste du följa efter tills dom stannar. skitkul att stå bak i spårvagnarna och skjuta på poliser/gangsters så dom följer efter i sina bilar och skjuta på dem dock lite jobbigt om chauffören för spårvagnen avlider eller spårvagnen stannar med för mycket folk efter sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 ja det går det gå till en "skyway" hållplats (gjorda i trä, trappor som går upp till en plattform) sen när tåget stannar, klicka på "gå in i fordon" knappen, vanligtvis höger musknapp. spårvagnarna måste du följa efter tills dom stannar. skitkul att stå bak i spårvagnarna och skjuta på poliser/gangsters så dom följer efter i sina bilar och skjuta på dem dock lite jobbigt om chauffören för spårvagnen avlider eller spårvagnen stannar med för mycket folk efter sig Jag har spelet till PS2 så det kanske inte går då ? Men jag stog ju och väntade länge så fasen utan att det kom något tåg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Jag har spelet till PS2 så det kanske inte går då ? Men jag stog ju och väntade länge så fasen utan att det kom något tåg! Aha, då är det annat. inte kört på PS2. men i PC kan det ta hundra år innan tågen kommer ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) Jag har spelet till PS2 så det kanske inte går då ? Men jag stog ju och väntade länge så fasen utan att det kom något tåg! Lämna tillbaks spelet. Mafia är som en jävla betaversion till PS2. Visst, storyn är fortfarande ett mästerverk, men spelet I sig är extremt mycket sämre. Edit: Och ja, man får vänta röven av sig på tåget. På Freeride tror jag inte ens det kommer. Redigerad 3 januari, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts