Esperanto Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 När jag försöker att dra musen medan jag vänsterklickar dyker det upp ett tecken bara. Dessutom så har alla ikoner på skrivbordet försvunnit. jag undrar nu om det är någon som vad vet som har hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Kanske virus. Testat sökt med Spybot? eller nåt annat virus program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 25 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Kanske virus. Testat sökt med Spybot? eller nåt annat virus program? hmm..kanske. vill också tillägga att det hände när jag skulle torka av musen. Jag råkade kanske trycka på nån knapp på musen. Kan de vara möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Jag tror att du har råkat dölja ikonerna. Då blir det ett stopptecken när man vänsterklickar och drar. Högerklicka på skrivbordet > Ordna ikoner efter > Bocka i "Visa skrivbordsikoner" Då borde det lösa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts