DaVVo Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Jag vet att det här har tagits upp förut... Jag har börjat spela GTA3 igen men nu funkar det inte att ladda mina sparade spel... Jag trodde att det var fel på dom gamla save filerna eller nåt så jag började om från början och sparade efter första uppdraget... Men det går bara inte att ladda... Mätaren går ända till slutet men sen får jag det här med "Skicka" och "Skicka inte" Windows XP bjafset... Minns nån hur man fixa det här?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 (redigerad) ominstallera Redigerad 23 februari, 2003 av BigBear Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 du med din "ominstallera" svara nåt annat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 hmm, ok... formatera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Jag vet att det här har tagits upp förut... Jag har börjat spela GTA3 igen men nu funkar det inte att ladda mina sparade spel... Jag trodde att det var fel på dom gamla save filerna eller nåt så jag började om från början och sparade efter första uppdraget... Men det går bara inte att ladda... Mätaren går ända till slutet men sen får jag det här med "Skicka" och "Skicka inte" Windows XP bjafset... Minns nån hur man fixa det här?? fyyy... köp spelet lyssna inte på de andra... de vet inte vad de pratar om Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 24 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 LoL... har redan provat ominstallera... Jag har för mig att förra gången det här hände installera jag nåt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 jag hade samma problem jag laddade ner en grej från blaques gta sida sen var allt fixat .för att komma in på blaques gta sida sök på yahoo.com på gta sen tryck på nästa 10 sökningar gå in på sidan och ladda ner Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabre Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 du ska ladda ner save load patch(asså den orginala) för win xp... och byta ur patchen men den gamla... så var de klart! jag har haft samma problem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 28 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Save & Load patch??...... Var kan jag få tag i den då?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 jag hade samma problem jag laddade ner en grej från blaques gta sida sen var allt fixat .för att komma in på blaques gta sida sök på yahoo.com på gta sen tryck på nästa 10 sökningar gå in på sidan och ladda ner Hehe, eller så kan du trycka på denna länk: home.no/blaques-gta/... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 1 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Har du nån Save & Load patch på din sida Blaque? jag kan då inte hitta den... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Inga olagliga saker här <_> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts