Remoob Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Vill ha ett program som Windows movie maker men inte något som lägger till en liten logo om man inte har full version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Sony Vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Vill ha ett program som Windows movie maker men inte något som lägger till en liten logo om man inte har full version. Sony Vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Vegas lägger inte till någon logga? Eller har dom ändrat det iom 8.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 (redigerad) Vegas lägger inte till någon logga? Eller har dom ändrat det iom 8.0? På den versionen jag provade var det logga. Men det var iofs länge sedan, så jag kanske inte borde säga så mycket. Det var trial, bör tilläggas. Redigerad 23 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 På den versionen jag provade var det logga. Men det var iofs länge sedan, så jag kanske inte borde säga så mycket. Det var trial, bör tilläggas. När jag inte hade fullversion av vegas blinkade filmen man renderade. Det var efter trial'en var slut. Alltså, den blinkade till svart hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Men varför inte skaffa full version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Men varför inte skaffa full version? För att han kanske inte har lust eller råd att lägga ner pengar på ett sådant program. Andra tillvägagångssätt ska man enligt reglerna inte diskutera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts