GTA_Fredde Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Hej jag har problem med att sätt in nya bilar i mitt San Andreas. Jag har testat med 3 olika program men det händer samma sak varje gång Saken är att när ja startar spelet så kommer det inte upp nåt fel meddelande men sen när ja har laddat mitt sparande spel och ska börja spela så stannar dt bara. Nån som kan hjälpa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bento Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Hej jag har problem med att sätt in nya bilar i mitt San Andreas. Jag har testat med 3 olika program men det händer samma sak varje gång Saken är att när ja startar spelet så kommer det inte upp nåt fel meddelande men sen när ja har laddat mitt sparande spel och ska börja spela så stannar dt bara. Nån som kan hjälpa?? Det kan vara som så att du har fått hem kassa moddar, jag had sama problem med en Escalde och en Navigator. Sen tror jag nog att det uppskattas om du nästa gång väljer en rubrik som tydligt talar om vad det gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts