Ferrari Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 (redigerad) När jag ska se en film på YouTube blir det så här: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/fnbp4saweqnc.jpg Det funkade igår, jag har senaste FlashPlayer Något tips på vad man kan göra klarar mig inte en dag utan YouTube Redigerad 23 oktober, 2007 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 (redigerad) sök på google "Flashplayer"! du har en gammal version... hade själv det där problemet men jag updaterade bara flash och det funka då Use google, It´s your friend Redigerad 23 oktober, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Jag har samma problem. Har installerat den nyaste Flash Playern 8 gånger men det funkar ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 23 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 (redigerad) Det är helt konstigt har installerat om FlashPlayer 2 gånger funkar ändå inte... Redigerad 23 oktober, 2007 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Eller så har ni helt enkelt Javascript avstängt. Pröva Youtube med IE och se om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Eller så har ni helt enkelt Javascript avstängt. Pröva Youtube med IE och se om det funkar. Det har jag redan gjort, funkar inte. Och Javaskript är aktiverat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 youtube ändrade ju lite på sidan igår, det är säkert det som fuckar upp allt. Uhm, det här hjälpte ju inget. *backar undan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Jag har börjat fått problem med YouTube idag. Ljudet är jävligt lågt. Det är inställt på max. Men det är otroligt lågt. Winamp funkar bra. Så det är inte högtalarna det är fel på. HmmHmmHmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 YouTube funkar fortfarande inte för mig. Jag blir snart desperat! Kan ju inte se en enda film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 GET FIREFOX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) TA BORT och installera om Java Platfrom och Flashplayer? Alternativt installera om din/era nuvarande webbläsare. Redigerad 25 oktober, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Funkar för mig nu var antivirus programmet/barandväggen som blockade nedladdningen av Flashplayer och dum som man är så trodde jag, att jag hadde nyaste versionen. Redigerad 27 oktober, 2007 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts