Cyper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Hur mycket kostar Just Cause? Är anti mot olagliga nerladdningar, men man vill ju inte betala över hundra kronor för ett sådant spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Hur mycket kostar Just Cause? Är anti mot olagliga nerladdningar, men man vill ju inte betala över hundra kronor för ett sådant spel. PC : 75kr Xbox 360: 189kr PS2: 189kr Xbox: 129kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 4 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Hur mycket kostar Just Cause? Är anti mot olagliga nerladdningar, men man vill ju inte betala över hundra kronor för ett sådant spel. Nä, jag vet, man bör betala över tusen kronor för ett sådant spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Jag tycker att det ända dåliga med spelet var bilarna. Dom såg relativt oseriösa ut och egenskaperna var dåliga. Finns det moddar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 6 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Jag tycker att det ända dåliga med spelet var bilarna. Dom såg relativt oseriösa ut och egenskaperna var dåliga. Finns det moddar? Google is your friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Är det någon som fortfarande spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Är det någon som fortfarande spelar? Joo jag spelar när jag inte spelar Halo 3 och GoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Hur tar man över militärbaser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 (redigerad) Hur tar man över militärbaser? Är inte helt säker på att jag kommer ihåg allt rätt. Men har för mig att man skulle ha ihjäl alla soldater i basen/byn och sedan leta på flaggan i mitten ov lägret. När du och dina polare har kontrollen över flaggan så kommer lägret att tillhöra er. Redigerad 12 november, 2007 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Är inte helt säker på att jag kommer ihåg allt rätt. Men har för mig att man skulle ha ihjäl alla soldater i basen/byn och sedan leta på flaggan i mitten ov lägret. När du och dina polare har kontrollen över flaggan så kommer lägret att tillhöra er. Så tar man ju över en by. Men har hört att det ska gå att ta över militärbaser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 PC : 75kr Xbox 360: 189kr PS2: 189kr Xbox: 129kr Okey. Ångrade mig. Tror inte jag vill köpa spelet. Nästan allt är dåligt i det. Eldstrider var långt ifrån kul. Köra runt med fordon var ännu tråkigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Så härligt när man har en bil och åker mot ett stup, sen precis innan stupet så hoppar man upp på bilens tak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 det ända jag gillade med spelet var när man var vid stranden på dagen och badade lite och drog ut med båten... annars var det fett tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Så tar man ju över en by. Men har hört att det ska gå att ta över militärbaser Ok, du får jag ursäkta mig, hade fel. Har ingen aning om hur man tar över militärbaserna om det ens går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Så härligt när man har en bil och åker mot ett stup, sen precis innan stupet så hoppar man upp på bilens tak JAA, och bilen får inte en repa då den landar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Fan, jag har tråkigt i just cause. Tips på någe kul att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Fan, jag har tråkigt i just cause. Tips på någe kul att göra? suta fålk domm flygerr flera mehter!! Finns inget kul att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts