SilentViper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 det där är Teoman. Och när ja körde detta första gången kunnde köra 2-3tim sen var det inge roligt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 lol, This is SPAAAARTAAAAAAA! Och vafan får inte jag tycka om det ifall jag vill? Inte för att vara elak, men det märks att du är ny här. Tänk efter lite nästa gång innan du börjar dampa på någon tack. Det märks att du också är relativt ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 31 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Det märks att du också är relativt ny Äh! va i! Jag har ju varit här sen GTA3 släpptes! Blev bara inte medlem förräns i vår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Äh! va i! Jag har ju varit här sen GTA3 släpptes! Blev bara inte medlem förräns i vår. Hahaa lool. Du har iallafall inte sagt mycket sen i våras Ontopic: Fan vad dryga collect missionens är Vill ju ha achievments Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Kan man gå in I någon byggnad I spelet? Såg hela kartan, var extremt stor. Kan vändret ändras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Vädret kan ändras ja, byggnader vet jag dock inte. tror att någa går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 1 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 (redigerad) Hahaa lool. Du har iallafall inte sagt mycket sen i våras Ontopic: Fan vad dryga collect missionens är Vill ju ha achievments Ne, men jag lovar, jag har tittat runt här sen GTA3. Ontopic: Tips till collect uppdragen, ta en heliktopter när du ska leta, då ser du dom nästan med en gång... eller, ne, du ser dom bättre från fallskärmen, men då måste du ju ha en bil så att du kan fälla upp den igen.. Redigerad 1 november, 2007 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Tycker ni ja ska börja med detta igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 2 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Tycker ni ja ska börja med detta igen? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Tycker ni ja ska börja med detta igen? Jaa! --- BTW, jag har börjat gilla det här spelet starkt nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Tycker ni ja ska börja med detta igen? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 2 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) ja. Jag håller med... Redigerad 2 november, 2007 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Tycker ni ja ska börja med detta igen? Sicken dum fråga Jag håller med... Va? Det trodde jag aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Tycker ni ja ska börja med detta igen? Näe, det räcker med det om du redan spelat en gång. Fast å andra sidan så borde du installera det igen för dom oförglömmliga vyerna när man flyger i skymmningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Har ett problem. När jag ska starta Just Cause så laddar den i nån sekund, sen blir allt svart och så säger den att JustCause.exe har stött på ett problem och måste avslutas. Vad ska jag göra åt saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 3 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Har ett problem. När jag ska starta Just Cause så laddar den i nån sekund, sen blir allt svart och så säger den att JustCause.exe har stött på ett problem och måste avslutas. Vad ska jag göra åt saken? Låt mig gissa... Du har laddat ner det va? isåfall får du skylla dig själv. Om du köpt det lagligt får du la försöka uppdatera dina drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Låt mig gissa... Du har laddat ner det va? isåfall får du skylla dig själv. Om du köpt det lagligt får du la försöka uppdatera dina drivrutiner. Nej, det är lagligt och drivrutinerna är uppdaterade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 3 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Nej, det är lagligt och drivrutinerna är uppdaterade Vad har du för saker i din burk då? Skriv dom så blir det lite lättare att hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Vad har du för saker i din burk då? Skriv dom så blir det lite lättare att hjälpa. Rensat och uppdaterat ännum mer, vilket funkade. Tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Kontrollen kanske blir bättre om man kör med en Gamepad, går det? Har för mig att man kunde koppla 360-kontroller till PC och använda som gamepad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts